Brezžične slušalke Baseus Bowie WM02 TWS, Bluetooth 5.0, črne
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžične slušalke Baseus Bowie WM02 TWS, Bluetooth 5.0, črne
Brezžične slušalke Baseus Bowie WM02 TWS so odlična kombinacija ergonomske oblike, odlične kakovosti zvoka in dolgega časa delovanja.
Odlična zvočna izkušnja
Slušalke so opremljene z zvočniki Hi-Fi, ki zagotavljajo globoke nizke tone in kristalno čiste visoke tone.
Stabilna povezava in nizka latenca
Zaradi tehnologije Bluetooth 5.0 je povezava stabilna, poraba energije pa majhna. Zakasnitev je le 60 ms za popolno sinhronizacijo videa in zvoka.
Dolg čas delovanja in hitro polnjenje
Slušalke omogočajo do 5 ur predvajanja, s priloženim polnilnim ohišjem pa se čas predvajanja podaljša na 25 ur. Hitro polnjenje omogoča 2 uri delovanja po samo 10 minutah polnjenja.
Priročno upravljanje
Upravljanje na dotik omogoča enostavno upravljanje funkcij naprave. Za zagon, prekinitev, aktiviranje glasovnega pomočnika ali sprejem klica se dotaknite slušalke.
Elegantna in ergonomska zasnova
Slušalke so opremljene s silikonskimi ušesnimi čepki, ki so zelo udobni in se dobro prilegajo ušesom. Na voljo so v več velikostih za enostavno prilagajanje.
Specifikacije:
- Model: Bowie WM02
- Barva: črna
- Različica Bluetooth: 5.0
- Obseg: 10 m
- Delovni čas: do 5 ur (70 % prostornine)
- Čas delovanja s pokrovom: približno 20-25 ur
- Kapaciteta baterije slušalk: 40 mAh / 0,148 Wh
- Kapaciteta baterije ohišja: 300 mAh / 1,11 Wh
- Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20 kHz
- Vrata za polnjenje: USB-C
- Teža: 33 g
- Dimenzije ohišja: 44 x 44 x 30,5 mm
- Dimenzije slušalk: 24,3 x 24,3 mm
Ob nakupu slušalk prejmete tudi kabel USB-USB-C in izmenljive gumijaste trakove različnih velikosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.