Brezžično polnjenje LAMAX Dots2 Touch Black
33,60 €
29,02 €
23,79 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Dots2 Touch Black
Minimalistična zasnova, razkošen zvok.
Ujemi svoj tok
Z LAMAX Dots2 Touch lahko v svojih ritmih uživate kjer koli. Ne glede na to, ali ste v telovadnici, se učite za izpite ali telovadite.
Upravljanje na dotik
Preklapljanje skladb ali sprejemanje klicev s preprostim dotikom, tudi brez telefona.
Odlična življenjska doba baterije
Šesturno delovanje baterije zagotavlja dovolj časa za glasbeni maraton.
Ohišje z brezžičnim polnjenjem
Ohišje za brezžično polnjenje je tako lahko, da ga v žepu sploh ne boste čutili.
Samodejna povezava
LAMAX Dots2 Touch se v nekaj sekundah samodejno poveže z vašim telefonom.
Natančno nastavljen zvok
Uglašeni pretvorniki podpirajo kodeka AAC in SBC za zvok vrhunske kakovosti.
Ohišje za brezžično polnjenje
Ohišje slušalke LAMAX Dots2 Touch napolni do petkrat, kar pomeni 36 ur poslušanja brez uporabe polnilnika.
Edinstvena zasnova
Edinstvena ovalna oblika slušalk se popolnoma prilega ušesom in tam ostane tudi med intenzivno vadbo.
Polnjenje prek USB-C
USB-C napolni ohišje do polne zmogljivosti v samo 2 urah.
Tehnični parametri
- Vrsta slušalk: Resnično brezžične slušalke
- Upravljanje: na dotik
- Brezžična tehnologija: Bluetooth 5.0
- Podprti kodeki: AAC, SBC
- Doseg Bluetooth: do 10 m.
- Kapaciteta baterije v telefonu: 50 mAh
- Kapaciteta baterije polnilne postaje: 550 mAh
- Čas predvajanja: glasnost 50 % - 6 h, glasnost 80 % - 4 h 30 min.
- Čas polnjenja: 2 uri
- Frekvenčno območje: 20 Hz - 20 kHz
Vsebina paketa
- Slušalke Dots2 Touch
- Ohišje za polnjenje
- Polnilni kabel USB-C
- 3 velikosti čepov
- Priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.