BROTHER LC-900 (LC900C) - Kartuša TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna)

simbolična fotografija

BROTHER LC-900 (LC900C) - Kartuša TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna)
BROTHER LC-900 (LC900C) - Kartuša TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna)
IZDELANO V EU
številka artikla
20100005
OEM
LC900C
Barva
Azurna
Volumen
19ml
Cena na enoto
9,84 Cent / ml
Proizvajalec
TonerPartner
Garancija
Doživljenska
0 ocen
Za katere tiskalnike je izdelek primeren?
Na zalogi > 10 kos, v sredo že pri vas

1,87 €

1,53 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1,77 €
Na zalogi > 10 kos, v sredo že pri vas

1,87 €

1,53 € Brez DDV

Zakaj izbrati tonerje TonerPartner Premium

Večja zmogljivost tiskanja Tonerji TonerPartner so cenejši
Enaka kakovost Pri tiskanju ne boste opazili razlike
Garancija funkcionalnosti Zavarovanje morebitne škode na tiskalniku
Potrdilo o zavarovanju odgovornosti

Opis in parametri

TonerPartner kartuša (kartuša s črnilom) BROTHER LC-900 (LC900C). Barva: Azurna. Zmogljivost: 19ml.

S to premioum kartušo BROTHER LC-900 (LC900C) naše blagovne znamke TonerPartner zagotavljamo doživljenjsko garancijo. V primeru mehanske okvare vam takoj pošljemo novo polnilo za tiskalnik. Če naše črnilo slučajno poškoduje vaš tiskalnik, bomo to prevzeli mi in vaš tiskalnik popravili na naše stroške.

Potrebujete nasvet glede kartuše BROTHER LC-900 (LC900C)? Oglejte si pogosto zastavljena vprašanja ali nam pišite neposredno v klepet – povezavo najdete pod seznamom vprašanj. Nakupujte pri nas iz udobja svojega doma ali pisarne, brez obiska fizične trgovine.

Izdelek BROTHER LC-900 (LC900C) - Kartuša TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna) je namenjen za te tiskalnike

BROTHER DCP-110C
BROTHER DCP-115C
BROTHER DCP-117C
BROTHER FAX 1835C
BROTHER FAX 1840C
BROTHER FAX 1940CN
BROTHER MFC-210C
BROTHER MFC-410CN
BROTHER MFC-3240C

 

tonerpartner-new-box.gif

Spreminjamo embalažo. Kvaliteta ostaja.

Če ste zvesta stranka naših TonerPartner PREMIUM polnil za tiskalnike,vas presenetimo s prijetno spremembo. Ena iz največjih novosti bo sprememba embalaže naših tonerjev in kartuš.Iz našega skladišča v vaše roke bodo prispeli v bolj kvalitetnejši, preglednejši in modernejši embalaži. Ker še vedno prodajamo polnila v škatlah s prejšnjim dizajnom, boste morda prejeli bele škatle z našim starim logotipom in dizajnom.

Vsebina, kvaliteta in cena našich izdelkov se ne spreminja. Še vedno smo to mi, samo v novih oblačilih.

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako prepoznam originalna in kompatibilna polnila?

Originalne kartuše prodajamo pod lastnimi blagovnimi znamkami (HP, Canon, Epson, Brother in druge). Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do -35%) in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Pod našo blagovno znamko TonerPartner PREMIUM prodajamo certificirane kompatibilne kartuše, s katerimi lahko prihranite do 80% cene! Na te kartuše nudimo doživljenjsko garancijo in garancijo proti poškodbam tiskalnika. Najcenejša možnost so kartuše ECONOMY, vendar nanje ne dajemo doživljenjske garancije ali garancije proti poškodbam tiskalnika.

Kaj pa, če kartuša ne bo ustrezala mojemu tiskalniku?

Polnilo nam lahko vrnete v 30 dneh in povrnili vam bomo znesek nakupa za blago. Če slučajno pride do napake na spletni strani in smo za kartušo navedli napačen tiskalnik, vam kartušo seveda zamenjamo tudi po 30 dneh. Včasih se zgodi, da kupci pozabijo odstraniti zaščitne elemente na kartušah – če se kartuša ne prilega vašemu tiskalniku, preverite, ali ste odstranili zaščitne oranžne, rumene ali druge barvne plastične elemente, ki služijo za zaščito pred poškodbami. Nadalje so lahko na polnilu papirnati zaščitni elementi in t.i tesnilo, ki preprečuje razlitje tonerja.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kakšna je razlika med TonerPartner PREMIUM, Economy in Xerox?

TonerPartner PREMIUM so kartuše lastne proizvodnje in izpolnjujejo vse potrebne certifikate. Za njihovo kakovost v celoti jamčimo, zato vam zanje nudimo doživljenjsko garancijo in poleg tega še garancijo proti poškodbam tiskalnika. Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do 35%), zavarovanje odgovornosti in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Kartuše z oznako ECONOMY so najcenejša varianta, ki jo priporočamo le za tisk besedil in ne predstavitvenih materialov. Na te kartuše ne nudimo doživljenjske garancije in garancije proti poškodbam tiskalnika.

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kakšna je razlika, če je ime izdelka enako?

Nekatera originalna polnila prodajamo v več različicah, ki se razlikujejo le po embalaži. kartušo HP 650 prodajamo na primer v klasični papirnati embalaži in tudi v plastični embalaži imenovani "blister". Sama kartuša je popolnoma ista.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Do kdaj moram oddati svoje naročilo?

Dostavni rok se razlikuje glede na trenutno stanje zalog in pogoje dostavljalca. Kartuše TonerPartner PREMIUM v 95% primerov dostavimo v 2-3 delovnih dneh, če jih naročite do 11:30 ure. Originalna polnila v 2-4 delovnih dneh. Čas dostave najdete v podrobnostih izdelka ali v košarici z vašim naročilom.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.