Brother TN-130 (TN130C) - toner, cyan (azuren)

- 55%

simbolična fotografija

Brother TN-130 (TN130C) - toner, cyan (azuren)
Za katere tiskalnike je izdelek primeren?
številka artikla
1TBRTN130CXCG
OEM
TN130C
Proizvajalec
Barva: Azurna
Zmogljivost: 1500 strani
Cena na enoto: 2,56 Cent / stran
Garancija: 24 mesecev
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Za katere tiskalnike je izdelek primeren?
Na zalogi 1 kos, 16.12.2024 že pri vas

85,02 €

38,36 €

31,44 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 68,75 €
Na zalogi 1 kos, 16.12.2024 že pri vas

38,36 €

85,02 €

31,44 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Toner Brother TN-130 (TN130C). Barva: Azurna. Zmogljivost: 1500 strani.

Za ta toner vam nudimo garancijo: 24 mesecev. Z nakupom kartuše Brother TN-130 (TN130C) prejmete 1 točko zvestobe, ki jo lahko uporabite kot popust pri naslednjem nakupu.

Potrebujete nasvet glede kartuše Brother TN-130 (TN130C)? Oglejte si pogosto zastavljena vprašanja ali nam pišite neposredno v klepet – povezavo najdete pod seznamom vprašanj. Nakupujte pri nas iz udobja svojega doma ali pisarne, brez obiska fizične trgovine.

Izdelek Brother TN-130 (TN130C) - toner, cyan (azuren) je namenjen za naslednje tiskalnike, kot so:

Tonerji BROTHER DCP-9040CN
Tonerji BROTHER DCP-9042CDN
Tonerji BROTHER DCP-9042CN
Tonerji BROTHER DCP-9045CDN
Tonerji BROTHER DCP-9045CN
Tonerji BROTHER HL-4040CDNLT
Tonerji BROTHER HL-4040CN
Tonerji BROTHER HL-4050CDN
Tonerji BROTHER HL-4050CLT
Tonerji BROTHER HL-4050CDNLT
Tonerji BROTHER HL-4070CDW
Tonerji BROTHER MFC-9440CDW
Tonerji BROTHER MFC-9440CN
Tonerji BROTHER MFC-9445CDN
Tonerji BROTHER MFC-9450 SERIES
Tonerji BROTHER MFC-9450CDN
Tonerji BROTHER MFC-9450CLT
Tonerji BROTHER MFC-9450CN
Tonerji BROTHER MFC-9840CDW

Lahko bi vas zanimalo

Znamka Brother

Znamka Brother

Tiskalnike in šivalne naprave – imate občutek, da to ne gre skupaj? V tem primeru se seznamite z zgodbo blagovne znamke Brother, ki se je začela v majhni servisni delavnici leta 1908. Želja po popolnem šivalnem stroju, ki bi prekosil konkurenco je postopoma vodila prek proizvodnje rezervnih delov do leta 1928, kdaj je luč sveta zagledal prvi šivalni stroj Brother. 

Od predstavitve prvega takšnega šivalnega stroja je minilo že več kot 90 let, v katerih se je usmeritev podjetja spremenila, vendar je strast do inovacij in kakovosti ostala. Izbira originalnih tonerjev in kartuš te blagovne znamke nikoli ne bo napačen korak. Uživajte v neprekosljivih podrobnostih in prekrasnih jasnih barvah, ki ostanejo enako trajne kot blagovna znamka njihovega proizvajalca.

Več o blagovni znamki » 

NASVET

Želite znižati stroške tiskanja, ne da bi pri tem žrtvovali kakovost? Priporočamo vam, da si preberete naš članek o alternativnih tonerjih. Ugotovili boste, kako lahko s temi cenovno ugodnejšimi kartušami prihranite do 80 % stroškov pri tiskanju in povečate število izpisov na eno kartušo.

Preberi članek »

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako prepoznam originalna in kompatibilna polnila?

Originalne kartuše prodajamo pod lastnimi blagovnimi znamkami (HP, Canon, Epson, Brother in druge). Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do -35%) in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Pod našo blagovno znamko TonerPartner PREMIUM prodajamo certificirane kompatibilne kartuše, s katerimi lahko prihranite do 80% cene! Na te kartuše nudimo doživljenjsko garancijo in garancijo proti poškodbam tiskalnika. Najcenejša možnost so kartuše ECONOMY, vendar nanje ne dajemo doživljenjske garancije ali garancije proti poškodbam tiskalnika.

Kaj pa, če kartuša ne bo ustrezala mojemu tiskalniku?

Polnilo nam lahko vrnete v 30 dneh in povrnili vam bomo znesek nakupa za blago. Če slučajno pride do napake na spletni strani in smo za kartušo navedli napačen tiskalnik, vam kartušo seveda zamenjamo tudi po 30 dneh. Včasih se zgodi, da kupci pozabijo odstraniti zaščitne elemente na kartušah – če se kartuša ne prilega vašemu tiskalniku, preverite, ali ste odstranili zaščitne oranžne, rumene ali druge barvne plastične elemente, ki služijo za zaščito pred poškodbami. Nadalje so lahko na polnilu papirnati zaščitni elementi in t.i tesnilo, ki preprečuje razlitje tonerja.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kakšna je razlika med TonerPartner PREMIUM, Economy in Xerox?

TonerPartner PREMIUM so kartuše lastne proizvodnje in izpolnjujejo vse potrebne certifikate. Za njihovo kakovost v celoti jamčimo, zato vam zanje nudimo doživljenjsko garancijo in poleg tega še garancijo proti poškodbam tiskalnika. Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do 35%), zavarovanje odgovornosti in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Kartuše z oznako ECONOMY so najcenejša varianta, ki jo priporočamo le za tisk besedil in ne predstavitvenih materialov. Na te kartuše ne nudimo doživljenjske garancije in garancije proti poškodbam tiskalnika.

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Do kdaj moram oddati svoje naročilo?

Dostavni rok se razlikuje glede na trenutno stanje zalog in pogoje dostavljalca. Kartuše TonerPartner PREMIUM v 95% primerov dostavimo v 2-3 delovnih dneh, če jih naročite do 11:30 ure. Originalna polnila v 2-4 delovnih dneh. Čas dostave najdete v podrobnostih izdelka ali v košarici z vašim naročilom.

Kakšna je razlika, če je ime izdelka enako?

Nekatera originalna polnila prodajamo v več različicah, ki se razlikujejo le po embalaži. kartušo HP 650 prodajamo na primer v klasični papirnati embalaži in tudi v plastični embalaži imenovani "blister". Sama kartuša je popolnoma ista.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1213 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.