20,61 €
20,24 €
16,59 € Brez DDV
številka artikla: 1TBRTNB023XBG
OEM: TNB023
Za katere tiskalnike je izdelek primeren?
20,61 €
20,24 €
16,59 € Brez DDV
številka artikla: 20100280
OEM: TNB023
Za katere tiskalnike je izdelek primeren?
15,45 €
13,99 €
11,47 € Brez DDV
Zagotovilo vrhunskih rezultatov
Iščete kartušo za svoj tiskalnik, ki se ne bo izognila najzahtevnejšim standardom? Originalni toner BROTHER TN-B023 je pripravljen poskrbeti za popolne rezultate tiskanja vrhunske kakovosti. Zahvaljujoč velikemu notranjemu volumnu lahko z lahkoto natisnete do 2.000 strani pri 5 % pokritosti listov A4. Stavite na varnost preizkušene blagovne znamke in svojim izpisom dodajte pečat profesionalnosti in odličnosti.
Prihranite stroške na natisnjeno stran, ne da bi pri tem ogrozili kakovost. Naš kompatibilen toner BROTHER TN-B023 iz serije TonerPartner PREMIUM prinaša rezultate, ki so po nižji ceni igrivo nadstandardni. Še več, ob nakupu vam bomo samodejno in brezplačno zagotovili doživljenjsko garancijo in zavarovanje pred poškodbami tiskalnika.
Tonerji BROTHER DCP-B7250DW
Tonerji BROTHER DCP-B7520DW
Tonerji BROTHER HL-B2080DW
Tonerji BROTHER MFC-7715
Tonerji BROTHER MFC-B7715DW
Primerjava stroškov tiskanja
Stroški tiskanja na eno strano z kompatibilno kartušo so bistveno nižji, kot pri originalni kartuši.
Tiskalnike in šivalne naprave – imate občutek, da to ne gre skupaj? V tem primeru se seznamite z zgodbo blagovne znamke Brother, ki se je začela v majhni servisni delavnici leta 1908. Želja po popolnem šivalnem stroju, ki bi prekosil konkurenco je postopoma vodila prek proizvodnje rezervnih delov do leta 1928, kdaj je luč sveta zagledal prvi šivalni stroj Brother.
Od predstavitve prvega takšnega šivalnega stroja je minilo že več kot 90 let, v katerih se je usmeritev podjetja spremenila, vendar je strast do inovacij in kakovosti ostala. Izbira originalnih tonerjev in kartuš te blagovne znamke nikoli ne bo napačen korak. Uživajte v neprekosljivih podrobnostih in prekrasnih jasnih barvah, ki ostanejo enako trajne kot blagovna znamka njihovega proizvajalca.
Za alternativna polnila obstaja veliko mitov, ki lahko potencialno stranko odvrnejo od nakupa. Zato smo za vas pripravili članek, v katerem uničujemo te najbolj znane mite in popravljamo po krivem pokvarjen sloves alternativnih kartuš.
Laserski tiskalniki imajo številne pozitivne, a žal tudi precej neprijetne negativne strani. Upoštevati je treba dejstvo, da ne gre za tiskalnike, primerne za tiskanje fotografij, pa tudi to, da so polnila zanje, oziroma tonerji, v primerjavi s kartušami zelo draga – to velja vsaj v primeru nakupa originalnih tonerjev.
V zadnjem času pa se na trgu vse pogosteje pojavljajo alternativni ali če želite kompatibilni tonerji iz delavnic tretjih proizvajalcev, ki ponujajo odlične tiskarske lastnosti v kombinaciji z bistveno ugodnejšo ceno od originalov. Toda ali so te trditve resnične? Tudi mene je ta zadeva zelo zanimala, zato sem se odločil, da jo temeljito preizkusim in tako sebi kot tudi vam odgovorim na skoraj vsa vprašanja, ki se vam porajajo ob razmišljanju o nakupu kompatibilnih tonerjev. Jim je torej smiselno dati prednost pred nakupom originalnih tonerjev?
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako prepoznam originalna in kompatibilna polnila?
Originalne kartuše prodajamo pod lastnimi blagovnimi znamkami (HP, Canon, Epson, Brother in druge). Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do -35%) in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Pod našo blagovno znamko TonerPartner PREMIUM prodajamo certificirane kompatibilne kartuše, s katerimi lahko prihranite do 80% cene! Na te kartuše nudimo doživljenjsko garancijo in garancijo proti poškodbam tiskalnika. Najcenejša možnost so kartuše ECONOMY, vendar nanje ne dajemo doživljenjske garancije ali garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kaj pa, če kartuša ne bo ustrezala mojemu tiskalniku?
Polnilo nam lahko vrnete v 30 dneh in povrnili vam bomo znesek nakupa za blago. Če slučajno pride do napake na spletni strani in smo za kartušo navedli napačen tiskalnik, vam kartušo seveda zamenjamo tudi po 30 dneh. Včasih se zgodi, da kupci pozabijo odstraniti zaščitne elemente na kartušah – če se kartuša ne prilega vašemu tiskalniku, preverite, ali ste odstranili zaščitne oranžne, rumene ali druge barvne plastične elemente, ki služijo za zaščito pred poškodbami. Nadalje so lahko na polnilu papirnati zaščitni elementi in t.i tesnilo, ki preprečuje razlitje tonerja.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kakšna je razlika med TonerPartner PREMIUM, Economy in Xerox?
TonerPartner PREMIUM so kartuše lastne proizvodnje in izpolnjujejo vse potrebne certifikate. Za njihovo kakovost v celoti jamčimo, zato vam zanje nudimo doživljenjsko garancijo in poleg tega še garancijo proti poškodbam tiskalnika. Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do 35%), zavarovanje odgovornosti in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Kartuše z oznako ECONOMY so najcenejša varianta, ki jo priporočamo le za tisk besedil in ne predstavitvenih materialov. Na te kartuše ne nudimo doživljenjske garancije in garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Do kdaj moram oddati svoje naročilo?
Dostavni rok se razlikuje glede na trenutno stanje zalog in pogoje dostavljalca. Kartuše TonerPartner PREMIUM v 95% primerov dostavimo v 2-3 delovnih dneh, če jih naročite do 11:30 ure. Originalna polnila v 2-4 delovnih dneh. Čas dostave najdete v podrobnostih izdelka ali v košarici z vašim naročilom.
Kakšna je razlika, če je ime izdelka enako?
Nekatera originalna polnila prodajamo v več različicah, ki se razlikujejo le po embalaži. kartušo HP 650 prodajamo na primer v klasični papirnati embalaži in tudi v plastični embalaži imenovani "blister". Sama kartuša je popolnoma ista.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.
Za registrirane stranke imamo veliko zanimivih ugodnosti.
Ali želite enostavno ponoviti prejšnje naročilo, da vam ne bo treba ponovno iskati ustreznih izdelkov?
Kot registriran uporabnik imate številne prednosti:
Še nimate računa? Registrirajte se.