C-TECH Gaming Mouse Dawn (GM-24L), za običajne igre, 6400 DPI, RGB osvetlitev, USB

simbolična fotografija

C-TECH Gaming Mouse Dawn (GM-24L), za običajne igre, 6400 DPI, RGB osvetlitev, USB
številka artikla
AG191771
OEM
GM-24L
Proizvajalec
C-TECH
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 16.5.2024 že pri vas

9,98 €

8,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,65 €
Na zalogi 4 kos, 16.5.2024 že pri vas

9,98 €

8,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

C-TECH Gaming Mouse Dawn (GM-24L), za običajne igre, 6400 DPI, RGB osvetlitev, USB Gaming miška C-TECH Dawn vas bo že na prvi pogled navdušila s svojo elegantno obliko in RGB osvetlitvijo. Miška ima optični senzor Sunplus 199 z največjo ločljivostjo 6400 DPI, ki jo lahko s pomočjo gumba DPI spreminjate v 5 stopnjah. Miška je opremljena s 5 gumbi, ki vam omogočajo popoln nadzor nad igro. Druga dva gumba sta namenjena spreminjanju DPI in izbiri načina osvetlitve RGB. 5 načinov RGB s 16,8 milijona barv bo poživilo vašo mizo ne le pri igranju iger, temveč tudi pri pisarniškem delu. Miška C-tech Dawn je ergonomsko primerna za desničarje in se z računalnikom poveže prek 1,5 m dolgega pletenega kabla s priključkom USB. Dodatno programsko opremo lahko za večjo variabilnost prenesete na spletni strani https://shop.c-line.cz/files/C-tech_GM-24L.exe. Uporaba te programske opreme ni potrebna za polno funkcionalnost miške Specifikacije : Senzor: Sunplus 199 optični Rozlišení: 800-1600-2400-3200-4800-6400DPI Število gumbov: 7 Stikalo: Hauno, življenjska doba 5mil. stikal RGB osvetlitev: 5 načinov izklop osvetlitve Povezava: USB 2.0 Kabel : pleten z zaščito 1,5 m Dimenzije: 125x70x45 mm Teža: 137 g Združljiv z Win7/8/10/XP/VISTA

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.