CARNEO Heiloo HR 2. generacija/srebrna/športni trak/srebrna
96,61 €
79,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO Heiloo HR 2. generacija/srebrna/športni trak/srebrna
Druga generacija pametne ure Carneo Heiloo HR je sodobna in elegantna rešitev za spremljanje vaše dejavnosti. Ima okrogel barvni zaslon Super HD AMOLED, ki zagotavlja visoko jasnost in berljivost.
Spremljanje dejavnosti
Ura omogoča spremljanje srčnega utripa, stresa, indeksa telesne mase, prevožene razdalje in porabljenih kalorij. S temi funkcijami imate vedno nadzor nad svojim telesnim stanjem.
Vzdržljivost in trajnost
Z baterijo, ki zdrži od 2 do 5 dni, ter odpornostjo na vodo in prah po standardu IP67 je ura pripravljena na zahtevno vsakodnevno uporabo.
Združljivost in oblikovanje
Ura je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android. Njihova zasnova je preprosta in razkošna, zato jo je mogoče zlahka kombinirati z različnimi slogi oblačil.
Lastnosti in prednosti
- Merjenje srčnega utripa 24/7
- Kličite neposredno iz ure
- Več kot 100 športnih načinov
- Merjenje krvnega tlaka in oksigenacije krvi
- Monitor kakovosti spanja
- Funkcije kardio indeks
Zakaj izbrati drugo generacijo aparata CARNEO Heiloo HR ?
Pametna ura CARNEO Heiloo HR omogoča celovito spremljanje vaše telesne dejavnosti, števila prehojenih korakov, porabljenih kalorij in številnih drugih parametrov. Zaradi samodejnega merjenja srčnega utripa, krvnega tlaka in oksigenacije krvi imate vedno nadzor nad svojim zdravjem.
Tehnični parametri:
- Barva: srebrna
- Material: kovina silikonski trak
- Baterija: 220 mAh
- Življenjska doba baterije: 3-5 dni
- Zaslon: 1,43-palčni zaslon na dotik HD AMOLED
- Ločljivost: 466x466
- Vodotesnost: IP 67
- Velikost ure: 44 mm
- Debelina ure: 10 mm
- Velikost traku: najmanj 150 mm, največ 235 mm
- Širina traku: 22 mm
- Teža: 45 g
Vsebina paketa
- 1x pametna ura CARNEO Heiloo HR 2nd gen.
- 1x polnilni kabel
- 1x uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.