CONNECT IT FOR HEALTH Ergonomska navpična miška ( 1x brezplačna baterija AA) brezžična, črna
32,01 €
31,70 €
25,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CONNECT IT FOR HEALTH Ergonomska navpična miška
Brezžično, črno, z 1x brezplačno baterijo AA
Tehnične specifikacije
- Tehnologija: 2,4 GHz brezžična
- Sprejemnik USB Nano: doseg do 10 m
- Vmesnik: USB-A 2.0, združljiv z USB 1.1
- Senzor: optični, ločljivost 800/1200/1600 DPI
- Stikala: Mehansko, življenjska doba 3 milijone klikov
- Gumbi: 6, vključno s kolescem za pomikanje
- Navigacijski gumbi: 2 ločena gumba za gibanje naprej in nazaj
- Tehnologija varčevanja z energijo: varčuje z baterijo, ko ni aktivna
- Stikalo za vklop/izklop na spodnjem delu miške
- Površina: nedrseča, gumirana Soft-Touch
- Prostor za shranjevanje: za mini sprejemnik USB
- Pospeševanje: 10G
- Frekvenca vzorčenja: 125 Hz
- Poraba energije: 10 mA
- Napajanje: 1 × alkalna originalna svinčnikova baterija AA
- Življenjska doba baterije: do 3 leta
- Dimenzije (d × š × v): 138 x 74,5 x 68 mm
- Teža: 109 g brez baterije in sprejemnika USB, 111 g s sprejemnikom USB
Zakaj izbrati to miško?
Ergonomska zasnova zmanjšuje utrujenost med dolgotrajno uporabo in preprečuje zdravstvene težave, povezane z običajnimi miškami.
Visoka natančnost je idealna za delo v grafičnih uredništvih ter za profesionalno uporabo doma in v pisarni.
Enostavna namestitev Plug & Play brez potrebe po namestitvi in prenosu gonilnikov.
Pametna tehnologija varčevanja z energijo varčuje z baterijo, ko se miška ne premika.
Nedrseča gumirana površina Soft-Touch zagotavlja trden oprijem.
Prostor za shranjevanje mini sprejemnika USB na dnu miške je idealen za potovanja.
EAN: 8595610625801
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.