CONNECT IT Hladilna podloga za prenosni računalnik Breeze

- 4%

simbolična fotografija

CONNECT IT Hladilna podloga za prenosni računalnik Breeze
CONNECT IT Hladilna podloga za prenosni računalnik Breeze
CONNECT IT Hladilna podloga za prenosni računalnik Breeze
številka artikla
3308053
OEM
CI-438
Proizvajalec
Connect IT
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 4.3.2024 že pri vas

15,88 €

15,30 €

12,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 14,80 €
Na zalogi 2 kos, 4.3.2024 že pri vas

15,30 €

15,88 €

12,54 € Brez DDV

Za nakup nad 29 € z DDV prejmete brezplačno sestavljanko.

Opis in parametri

CONNECT IT Hladilna blazinica Breeze

S hladilno blazinico CONNECT IT Breeze zaščitite prenosni računalnik pred pregrevanjem. Ta blazinica je idealna za tiste, ki želijo uživati v igranju iger ali delu, ne da bi jih skrbelo pregrevanje prenosnika.

Tehnične specifikacije

  • Ventilator: premer ventilatorja je 13 cm z modro osvetlitvijo LED. Raven hrupa je le 23 dBA. Pretok zraka je 42 CFM. Napajanje poteka prek vhoda USB (5 V DC), poraba energije pa je 1,75 W.
  • Oblika: podloga je črne barve in je izdelana iz kombinacije plastike in kovine. Združljiva je s prenosnimi računalniki velikosti do 17 palcev. Dimenzije podloge so (Š x V x G) 295*350*50 mm, teža pa 380 g.

Prednosti hladilne blazinice CONNECT IT Breeze

Uporaba hladilne blazinice podaljša življenjsko dobo prenosnega računalnika, saj preprečuje pregrevanje občutljivih komponent. Podloga tudi zmanjša hrup ventilatorjev prenosnika, kar je še posebej koristno pri igranju iger ali delu v tihih okoljih.

CONNECT IT Breeze je idealna izbira za tiste, ki iščejo visokokakovostno, tiho in zmogljivo hladilno podlogo za prenosni računalnik.

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.