CONNECT IT InCarz PD QUICK CHARGE 3.0 avtomobilski polnilnik, 1x USB-A 1x USB-C, 3 A, ogljik
8,26 €
6,77 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CONNECT IT InCarz PD QUICK CHARGE 3.0 avtomobilski polnilnik
Vsestranski in zmogljivi
CONNECT IT InCarz je avtomobilski polnilnik z dvema priključkoma in kombinacijo izhodov USB-C in USB-A. Ponuja 18W tehnologijo Power Delivery (PD) in hitro polnjenje Qualcomm Quick Charge 3.0.
Prilagodljivost in združljivost
Polnilec je opremljen s priključkoma USB-C in USB-A, ki sta primerna za vse naprave, ki jih napaja USB. Združljiv je z vsemi 12/24-voltnimi vtičnicami za vžigalnik cigaret v avtomobilih in tovornjakih.
Hitro polnjenje
Vrata USB-A so opremljena s tehnologijo hitrega polnjenja Quick Charge 3.0, ki podprtim napravam omogoča do 75 % hitrejše polnjenje kot običajni polnilniki. Vhod USB-C ima tehnologijo 18W PD (Power Delivery), ki omogoča 18W hitro polnjenje in pri podprtih napravah baterijo v 30 minutah napolni do 50 % zmogljivosti.
Nadzor in varnost
Polnilec ima modro lučko LED, ki označuje pravilno vstavitev v avtomobilsko vtičnico. Ponuja štirikratno varnostno zaščito: zaščito pred kratkim stikom, zaščito pred preobremenitvijo, zaščito pred pregrevanjem in zaščito pred prekomernim polnjenjem priključene naprave.
Tehnične specifikacije:
- Izhod USB-C in Power Delivery: 5 V/2,4 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A
- Izhod USB-A s hitrim polnjenjem Quick Charge 3.0: 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A
- Moč samo pri uporabi vrat USB-C: 18 W
- Moč samo pri uporabi vrat USB-A: 18 W
- Moč pri uporabi obeh vrat: 15 W
- Vhodna napetost 12 - 24 V DC
- Ultralahka zasnova (teža le 17 g)
- Dimenzije (Š × V × G): 28,5 × 63 × 28,5 mm
- Teža: 17 g
- Barva: črna/karbonska
Združljive naprave:
Polnilec je združljiv s številnimi mobilnimi telefoni in tabličnimi računalniki, ki podpirajo hitro polnjenje Power Delivery (PD), kot so:
- Apple iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max/XS Max/XS/XR/X/8/8/8 Plus
- Samsung Galaxy S20/S9 /Note 10 /S10 /A80/A70
- Huawei Mate P40/P40 Pro/30/Mate 30 Pro/Mate 20/Mate 20 Pro/Mate 20X
- LG G8X/V40/V30
- Xiaomi Mi 8 Lite/Mi 9
- Google Pixel 4/3/3 XL/3a/3a XL/2/2/2 XL
- 12,9-palčni iPad Pro (1. generacija in novejši)
- 11-palčni iPad Pro (1. generacija in novejši)
- 10,5-palčni iPad Pro
- iPad Air (3. generacija)
- iPad mini (5. generacija)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.