Cosori Univerzalni 6-delni komplet dodatne opreme II
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Komplet dodatkov Cosori
EAN: 0810123670727
Vsebina paketa
- 1 pekač
- 1 model za pico
- 100 papirnatih pekačev (20x20x6,5 cm)
- 1 stojalo za kuhanje v pari
- 1 silikonska blazinica
- 1 jajce in pekač za mafine s pokrovom
Vrhunska kakovost
Dodatki so izdelani iz materialov brez vsebnosti BPA, nerjavečega jekla, teflona in toplotno odpornega silikona s certifikatom FDA.
Tehnologija kroženja
Komplet dodatne opreme izboljša kroženje vročega zraka v cvrtniku za enakomerno kuhanje.
Enostavno čiščenje in zaščita
Papir za peko ščiti košaro za cvrtje pred ostanki hrane in podaljšuje njeno življenjsko dobo. Za lažje čiščenje so naoljeni, vodoodporni in nelepljivi.
Enostavna uporaba
Papirji za peko so zasnovani za vroče zračne cvrtnike, zato vam jih ni treba trgati ali rezati. Preprosto jih položite v košarico.
Vsestranske možnosti uporabe
Papirji za peko niso primerni le za cvrtnike, temveč tudi za mikrovalovne pečice, pečice, parne lonce in ponve.
Varno in zdravo
Papirji za peko so izdelani iz nestrupenega in nebeljenega materiala. Segrevajo se lahko do 230 °C.
Hrana ostane okusna in sveža
Zložen rob ne ovira kroženja vročega zraka, zato se hrana peče enakomerno in ima boljši okus.
Pakiranje in skladiščenje živil
Papirnato podlogo uporabite za zavijanje ali shranjevanje kuhane hrane.
Opomba
Med segrevanjem ne vstavljajte papirnate obloge v košaro. Prepričajte se, da uporabljate dovolj hrane, da ne more zdrsniti.
Univerzalna uporaba
Cosorijev komplet dodatne opreme je združljiv s fritezami na vroč zrak s prostornino nad 5,5 litra.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.