Creative Labs Sound Blaster Audigy FX V2
49,65 €
40,70 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative Labs Sound Blaster Audigy FX V2
EAN: 5390660194917
Izboljšajte kakovost zvoka
Sound Blaster Audigy Fx V2 zagotavlja visoko kakovost zvoka s 120 dB SNR in 24-bitnim predvajanjem visoke ločljivosti 192 kHz.
Prostorski zvok 5.1
Uživajte v poglobljenem prostorskem zvoku 5.1, ki je kot nalašč za igranje iger ali gledanje filmov.
Podpora za studijske slušalke
Kartica podpira slušalke z visoko impedanco 600 ohmov za kakovostno poslušanje brez izgub.
Specifikacije
DAC: DNR: 120 dB
Neposredni način
- Slušalke (stereo): PCM 16-bitov, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
- Slušalke (stereo): PCM 24-bitov, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
- Linijski izhod (stereo/prostorski): PCM 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
- Linijski izhod (stereo/prostorski): PCM 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
Možnosti povezave
- 1× 3,5 mm vhod za mikrofon
- 1× 3,5 mm linijski vhod
- 1 × 3,5 mm izhod za slušalke/žičko za slušalke/prednji izhod (privzeto kot izhod za slušalke/žičko za slušalke)
- 1× 3,5 mm zadnji izhod
- 1× 3,5 mm izhod za srednji zvok/subwoofer
Snemanje
- Vhod za mikrofon (mono): mono, 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0 kHz
- Mikrofonski vhod (mono): mono, 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0 kHz
- Linijski vhod (stereo): stereo, 16-bitni, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
- Linijski vhod (stereo): stereo, 24-bitni, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0 kHz
Ojačevalnik za slušalke
Podprta impedanca slušalk: 32-600 ohmov, vhodna impedanca: 10 ohmov
Avtobus
PCI-e
Dimenzije
Plošča: 117,4 × 121 × 21,6 mm
Polovična višina držala: 80 × 21,6 mm
Teža
Plošča: 57 g
Polovična višina držala: 12 g
Sistemske zahteve
Operacijski sistem Windows®, procesor Intel® Core™i3 ali enakovreden procesor AMD®, osnovna plošča Intel, AMD ali 100 % združljiva, prosta reža PCI-e
Vsebina paketa
- Zvočna kartica Sound Blaster Audigy Fx V2
- Nosilec polovične višine (nosilec polne višine je nameščen na ploščo)
- Kratka navodila za uporabo
- Letaki z informacijami o garanciji
- Letak z informacijami o kompletu SmartComms
Garancija
2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.