Creative LIVE! CAM SYNC 4K
79,46 €
77,02 €
63,13 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative LIVE! CAM SYNC 4K
EAN: 5390660195570
Splošni opis
Spletna kamera 4K UHD Creative LIVE! CAM SYNC 4K je zasnovana za vrhunsko izkušnjo spletnih videokonferenc in pretakanja.
Značilnosti
- Ločljivost 4K UHD za ostre in podrobne slike
- Izravnava osvetlitve ozadja za optimalno osvetlitev v vseh svetlobnih pogojih
- Širokokotni objektiv s 95° vidnim poljem
- 360° vodoravno vrtenje in 30° navpični nagib
- Dva vgrajena mikrofona za jasen zvok med klici
- Plug-and-play za enostavno namestitev in uporabo
Napajanje
Ustvarjajte vrhunske vsebine v osupljivi kakovosti videoposnetkov s Sonyjevim visokozmogljivim slikovnim senzorjem serije 8 MPX IMX in ločljivostjo 4K UHD.
Možnosti povezave
Creative LIVE! CAM SYNC 4K je združljiv z UVC, kar omogoča enostavno povezavo in uporabo z najbolj priljubljenimi aplikacijami za pretakanje in platformami za videokonference.
Komunikacija
Dva vgrajena digitalna mikrofona zagotavljata glasen in čist zvok med klici. Poleg tega lahko s priročnim drsnim stikalom izklopite in vklopite zvok, tako da se lahko enostavno vključite v klic in ga prekinete.
Gradbeništvo
Širokokotni objektiv s 95-stopinjskim vidnim poljem vam omogoča, da v kader ujamete več ljudi in okolice. V objektivu Creative LIVE! CAM SYNC 4K ponuja vsestranske možnosti postavitve zaradi univerzalnega nosilca in možnosti horizontalnega obračanja za 360° ter nagibanja za 30°.
Specifikacije
- Senzor: 8,0 milijona slikovnih pik UHD (3840 x 2160)
- Podpora za videoposnetke HD: 4K UHD
- Mikrofon: dvojni
- Programska oprema: Microsoft Windows 10 (aplikacija Creative), Microsoft Windows 11
- Največja zmogljivost video klica (Skype™): 2160 @ 25fps
- Največja hitrost sličic na sekundo (USB 2.0): 1080 @ 40fps
- Najvišja ločljivost videoposnetka: 8,0 milijona slikovnih pik UHD (3840 x 2160)
Sistemske zahteve
- Združljiv z operacijskimi sistemi, ki podpirajo UVC
- Windows: procesor Intel Core™ ali enakovreden procesor AMD Ryzen, osnovna plošča Intel, AMD ali 100 % združljiva osnovna plošča, Microsoft Windows 11, Windows 10, 32/64-bitna različica 1903 ali novejša, 4 GB RAM, > 600 MB prostega prostora na trdem disku, prosta vrata USB 2.0/3.0
- Mac: MacOS 10.15 ali novejši, 4 GB RAM, > 600 MB prostega prostora na trdem disku, prosta vrata USB 2.0/3.0
- Chrome OS: Chrome OS različice 56 ali novejše (od leta 2017), 2 GB RAM, prosta vrata USB 2.0/3.0
- Xbox One in Series X/S: vdelana programska oprema različice 10 ali novejše, prosta vrata USB
Vsebina paketa
- 1 x Creative Live! Cam Sync 4K
- 1 × priročnik za hiter zagon
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.