D-Link DSS-100E-9P 9-portno 10/100 nenadzorovano nadzorno stikalo PoE z dolgim dosegom, 92 W
107,14 €
106,20 €
87,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
D-Link DSS-100E-9P: nadzorno stikalo PoE brez upravljanja
D-Link DSS-100E-9P je kompaktno 9-portno stikalo PoE brez upravljanja.
Zasnovan je predvsem za sisteme kamer IP in pisarne (SOHO, SMB).
Opremljen je z 8 10/100M RJ-45 priključki s podporo za napajanje 802.3af/802.3at PoE (največ 30 W na priključek).
Vključuje en gigabitni ethernetni priključek RJ-45 za povezavo navzgor.
Skupna moč PoE stikala je 92 W.
Vsa vrata stikala so zaščitena s 6kV prenapetostno zaščito.
Stikalo je brez ventilatorja in ga lahko zaradi tihega delovanja uporabljate neposredno v pisarni.
Daljši domet PoE
Posebna strojna oprema naprave DSS-100E-9P omogoča, da naprava DSS-100E-9P zagotavlja povezljivost in napajanje PoE za kamere, oddaljene do 250 m, s standardnim ethernetnim kablom.
Na tej poti ni potrebe po podaljševalniku PoE.
Preklop v tako imenovani način dolgega dosega je samodejen.
Hitrost vrat je zmanjšana na 10 Mb/s, kar še vedno zadostuje za prenos videoposnetkov iz kamere tudi pri visoki ločljivosti videoposnetkov.
Specifikacije:
- Nadzorno / CCTV stikalo PoE brez upravljanja
- 8 priključkov 10/100M RJ-45 PoE (802.3af/802.3at)
- 1 vrata RJ-45 10/100/1000M
- Skupna moč PoE 92W
- Priključki PoE podpirajo PoE dolgega dosega do 250 m
- 6kV prenapetostne zaščite na vseh priključkih
- Kompaktne dimenzije 177 x 104 x 26 mm
- Za postavitev na mizo ali polico
- Tiho delovanje brez ventilatorjev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.