Netgear 8P Gbit stikalo brez upravljanja, 1x 10G SFP
167,98 €
122,02 €
100,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Netgear 8-portno gigabitno ethernetno stikalo brez upravljanja z 1 namenskim priključkom 10G SFP - GS108X
Podjetje Netgear, ki vse bolj zadovoljuje potrebe razvijajočih se podjetij, je predstavilo svoje najnovejše stikalo GS108X, ki ga ni mogoče upravljati. To stikalo ima osem 1 Gbit priključkov in en 10 Gbit priključek SFP za povezovanje na daljše razdalje.
Zmogljiv, a stroškovno učinkovit
Stikalo GS108X je energetsko učinkovito, kar poleg ugodne cene prinaša tudi dodatne prihranke. Hkrati je izdelano tako, da je trajno in strogo preizkušeno, da zagotavlja zanesljivost, ki jo potrebujejo sodobna podjetja.
Povezljivost na dosegu podjetij
Z večanjem števila naprav, potrebnih za vsakodnevno delovanje, lahko lastniki podjetij ugotovijo, da je njihova ethernetna povezava na usmerjevalniku prerasla svoje zmogljivosti, zato jim GS108X pride še kako prav. Ta rešitev zagotavlja brezhibno povezavo z usmerjevalnikom (kot je Netgear PR60X) ali osnovnim stikalom za zmogljivo omrežno povezavo z manjšim številom priključkov brez zmanjšanja kakovosti. Stikalo GS108X zahteva minimalno upravljanje, zato ga je enostavno nastaviti in uporabljati tudi v podjetjih, ki morda nimajo posebne podpore IT.
Značilnosti
Število vrat Gbit: 8
Vrata SFP : 1
Število zapisov MAC: 16000pol.
Velikost medpomnilnika: 768 Kbit / 0,75 Mbit
Napajanje: zunanji napajalnik
Največja poraba energije: 5,7 W
Fizične specifikacije:
Dimenzije: ( š x g x v ) 236 x 101 x 27 mm
Teža: 0,58 kg
Garancija
Omejena doživljenjska garancija za strojno opremo Netgear proSAFE ®.
Za ta izdelek velja omejena doživljenjska garancija, ki velja le, če je kupljen pri pooblaščenem prodajalcu NETGEAR, zajema nespremenjeno strojno opremo, ventilatorje in notranje napajalnike, ne pa tudi programske opreme ali zunanjih napajalnikov, ter zahteva registracijo izdelka na spletnem mestu https://www.netgear.com/business/registration v 90 dneh po nakupu; za podrobnosti glejte https://www.netgear.com/about/warranty.
Podpora
Napredna tehnična podpora ProSUPPORT 24x7 po telefonu 90 dni (diagnostika na daljavo, ki jo izvajajo naši tehnični strokovnjaki za hitro reševanje tehničnih težav). Pokritost ProSUPPORT je mogoče podaljšati z nakupom 1, 3 ali 5 letne pogodbe.
Doživljenjska ProSUPPORT 24x7 napredna tehnična podpora prek klepeta.
Vsebina paketa
Nenadzorovano stikalo Netgear GS108X.
Napajalnik.
Komplet za montažo na steno.
Priročnik za namestitev.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.