TP-Link SG3218XP-M2 Stikalo 8x 2,5GLan/PoE, 8x 2,5GLan, 2x 10GSFP , 240W, Omada SDN
576,49 €
536,78 €
439,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link SG3218XP-M2: Hitro stikalo za profesionalno uporabo
TP-Link SG3218XP-M2 je zmogljivo stikalo L2 PoE. Ponuja 16x 2,5G LAN in 2x SFP vrata.
Učinkovita raba energije
Podpira 802.3af/at PoE-OUT na 8 vratih z močjo do 30 W na vrata. Skupna zmogljivost PoE je 240 W.
Enostavno upravljanje
Stikalo je mogoče upravljati prek spletnega upravljanja ali centraliziranega upravljanja v oblaku Omada SDN.
Kaj najdete v paketu?
- Stikalo
- Napajalni kabel
- Priročnik za namestitev
- Ušesa za stojalo
Tehnični parametri
Priključki in vmesniki
Hitrost LAN: 16x 100/1000/2500Mbps
Optični vmesnik: 2x 10Gbps
Serijska vrata: micro USB, RJ45
Napajanje
Vrsta napajanja: omrežje (230 V)
Vrste PoE:PoE-Out (samo)
Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af, 802.3at
Število izhodnih vrat PoE: 8
Proračun PoE [W]: 240
Največja poraba energije [W]: 300
Fizične značilnosti
Oblikovanje: vgradnja v omaro
Ventilatorji: 2
Shashi: Metal
Delovna temperatura [°C]: 0 do 50
Širina [mm]: 440
Višina [mm]: 44
Globina [mm]: 180
Splošno
Hitrost preklapljanja [Gbps]: 120
Tabela naslovov MAC: 16000
Jumbo okvir [bajti]: 9000
Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 89,3
Programska oprema
Spletno upravljanje: da
Upravljanje: spletni vmesnik, krmilnik Omada
Funkcije: VLAN, QoS, DHCP snooping
Privzet naslov IP: 192.168.0.1, dinamični iz DHCP
Privzeto uporabniško ime in geslo: admin / admin
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.