D-Link DSS-200G-28MPP/E 28-portna gigabitna ethernetna nadzorna stikala PoE

simbolična fotografija

D-Link DSS-200G-28MPP/E 28-portna gigabitna ethernetna nadzorna stikala PoE
številka artikla
AG475830
OEM
DSS-200G-28MPP/E
Proizvajalec
D-Link
Točke zvestobe: 36
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

28-portna gigabitna ethernetna stikala PoE za nadzor -24 x 10/100/1000 Mb/s 4 x Combo 1000 Mb/s (518W) -zmogljivost preklopa 56 Gb/s -Maksimalna hitrost posredovanja 41,67Mpps -Velikost tabele naslovov MAC - 8K -Paketni buffer 4,1 MBitov -Pomnilnik DDR3 128 MB -Pomnilnik Flash 32M -Proračun za moč PoE 518W 90W max na vrata PoE - aktivna vrata PoE od 1 do 8 - največ 30W vrata PoE od 9 do 24 -53,0 dBA Zvočni profil -Stikala DIP za omogočanje QoS in razširjenega načina 250M@10Mbps (DIP vrata 1-8 - nadzor spletnih vrat 1-24) -Podprta funkcija VLAN -Port based, 802.1Q Tagged, Auto Surveillance, Voice, Management, Asymmetric in VLAN Groups 128 Static Groups. Največ 4094 VID. -Na voljo je funkcija L2 -Kontrola pretoka in preprečevanje blokiranja HOL -Jumbo okvirji do 10 240 bajtov -IGMP Snooping v1/v2 -802.3ad Podpira 5 skupin na napravo in 8 vrat na skupino -G.8032 ERPS - Ethernet Ring Protection Switching -LLDP Protokol za odkrivanje povezovalnega sloja -Zrcaljenje vrat -Možnosti QoS - 4 čakalne vrste na vrata. S strogim modelom ali s ponderiranim krožnim robom -nadzor pasovne širine na vratih (omejevanje hitrosti) -Varnostne funkcije, kot so -D-Link Safeguard Engine, segmentacija prometa, Broadcast/Multicast in Unknown Unicast Storm Control. Sistem za preprečevanje napadov DoS. -Zelene funkcije za varčevanje z energijo -Izklop LED, izklop vrat, hibernacija sistema, IEEE 802.3az EEE in PoE na podlagi časa.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.