DELL Kensington Slim Microsaver Lock - naslednja generacija (komplet)

simbolična fotografija

DELL Kensington Slim Microsaver Lock - naslednja generacija (komplet)
DELL Kensington Slim Microsaver Lock - naslednja generacija (komplet)
DELL Kensington Slim Microsaver Lock - naslednja generacija (komplet)
številka artikla
3539455
OEM
461-10054
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe
2
0 ocen
Na zalogi 19 kos, v petek že pri vas

50,76 €

41,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 49,15 €
Na zalogi 19 kos, v petek že pri vas

50,76 €

41,61 € Brez DDV

Opis in parametri

DELL Kensington Slim Microsaver Lock - naslednja generacija (komplet)

Varnost na prvem mestu

DELL-ova ključavnica Kensington Slim Microsaver Lock je popolna rešitev za zaščito naprave pred krajo.

Združljivost

DELL Kensington Slim Microsaver Lock je združljiv s številnimi napravami:

  • Zemljepisna širina 131L
  • Latitude D400
  • Latitude E5400
  • Latitude E6410
  • Namizni računalnik OptiPlex 760
  • OptiPlex 760 Ultra Form Factor
  • OptiPlex 960
  • Precision WorkStation 490
  • Delovna postaja Precision Workstation 690 MT
  • Natančna delovna postaja T3400
  • Studio XPS 16 (1640)
  • XPS 600
  • XPS 700

Tehnična podpora

Če potrebujete tehnično podporo, se obrnite na tehnično podporo družbe DELL:

Za Slovaško republiko: 421 2 5750 83 03

Za Češko: 420 225 772 711

DELL ProSupport

Za hitro in strokovno pomoč uporabite telefonsko številko DELL ProSupport:

Za Slovaško republiko: 421 2 5750 69 81

Za Češko: 420 225 772 969

Več informacij

Za več informacij o izdelkih obiščiteproizvajalčevo spletno mesto.

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.