Dellova 3-celična baterija LI-ON 41W/HR za Latitude 3420, 3520, Vostro 3420, 3510, 3515, 3520, 3525, 5410

- 5%

simbolična fotografija

Dellova 3-celična baterija LI-ON 41W/HR za Latitude 3420, 3520, Vostro 3420, 3510, 3515, 3520, 3525, 5410
številka artikla
AHD-N-451-BCUG
OEM
451-BCUG
Proizvajalec
DELL
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

141,59 €

134,65 €

110,37 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 133,74 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

134,65 €

141,59 €

110,37 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Značilnosti - Zmogljivost 41 Wh - Zanesljivo napajanje z električno energijo, ki jo potrebujete Alternativni PN 6TW9W, MGCM5, PG8YJ, 927N5, G91J0 Pred naročilom po potrebi preverite pravilno zmogljivost in velikost baterije z originalno celico. Nezdružljivost ni razlog, da bi lahko baterijo vrnili. Združljivost Inspiron 3510 Inspiron 3515 Inspiron 3511 Inspiron 3520 Inspiron 3521 Inspiron 3525 Inspiron 5410 2v1 Inspiron 7420 2in1 Latitude 3320 Latitude 3330 Latitude 3420 Latitude 3520 Vostro 3420 Vostro 3510 Vostro 3515 Vostro 3520 Vostro 3525 Vostro 5410 Pregled Še vedno potujete? Ni vam več treba skrbeti zaradi omejenega trajanja baterije! Napolnite svoj prenosni računalnik s to Dell™ 3-celično litij-ionsko baterijo. Baterija z zmogljivostjo do 41 Wh vam omogoča nemoteno delo na poslovnih potovanjih in počitnicah. Ta baterija vam zagotavlja neprekinjeno in zanesljivo napajanje, ki ga potrebujete, da lahko kar najbolje izkoristite svoj prenosni računalnik. Litij-ionske baterije trajajo dlje kot običajne baterije in jih ni treba pogosto menjati. Ta izdelek je bil preizkušen in preverjen v Dellovih laboratorijih. Če ga uporabljate v Dellovem prenosnem računalniku, zanj velja Dellova tehnična podpora. Kakovost - Certificirane Dellove komponente strogo testirajo usposobljeni tehniki, da zagotovijo združljivost in zanesljivost v Dellovih računalnikih - Stalni kvalifikacijski postopek zagotavlja preizkušanje in certificiranje najnovejših tehnoloških funkcij v računalnikih Dell. Dellovih računalnikih - Dellov certifikat pomeni, da vam ni treba skrbeti za veljavnost garancije za strojno opremo računalnika Tehnična podpora - Na vsa vprašanja o nadgradnji Dellovih certificiranih komponent vam bo odgovorilo naše izkušeno osebje za tehnično podporo - Dell ne podpira delov, kupljenih iz drugih virov

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.