Delock USB 3.2 Gen 1 vozlišče s 4 priključki 1 priključek za hitro polnjenje s stikalom in lučko
42,04 €
34,46 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
To zanesljivo vozlišče USB iz Delocka s kovinskim ohišjem lahko povežete z računalnikom prek USB tipa A. Računalnik razširi s 4 priključki USB tipa A. Povezane naprave, kot so pametni telefoni, lahko napajate ali prenašate podatke s hitrostjo 5 Gb/s. Dodatna vrata za hitro polnjenje Dodatna vrata USB Type-A omogočajo polnjenje naprav, kot so pametni telefoni, z močjo do 2,4 A. Osvetlitev LED in stikalo S stikali lahko vsak priključek posebej vklopite ali izklopite. Poleg tega ima vsak priključek USB tipa A okvir, ki se prižge takoj, ko je priključek aktiviran. Specifikacije - Priključek: Priključek: 1 x SuperSpeed USB (USB 3.2 Gen 1) Type-B female > 4 x SuperSpeed USB (USB 3.2 Gen 1) tip A samica 1 x polnilna vrata USB tipa A (največ 5 V / 2,4 A) 1 x priključek za napajanje z enosmernim tokom 12 V - Čipovje: Genesys Logic GL3510, GL888F - Hitrost prenosa podatkov do: SuperSpeed USB 5 Gb/s, Hi-Speed 480 Mb/s, Polna hitrost 12 Mb/s, nizka hitrost 1,5 Mb/s - Osvetlitev LED na vratih USB tipa A - Robustno kovinsko ohišje - Napajanje: samostojno napajanje - Dimenzije (DxŠxV): približno 99 x 46 x 21 mm - Barva: siva - Vključi in uporabi Specifikacije napajanja - Vhod: AC 100 ~ 240 V / 50 ~ 60 Hz / 0,3 A - Izhod: 12 V / 1 A - Zemlja zunaj, plus znotraj - Dimenzije: Notranje: približno 2,1 mm Zunanjost: približno 5,5 mm Dolžina: približno 10 mm Sistemske zahteve - Operacijski sistem Chrome OS - Jedro Linuxa 3.18 ali višje - Mac OS 10.15.3 ali novejši - Windows 8.1/8.1-64/10/10-64 - Računalnik ali prenosni računalnik s prostim priključkom USB tipa A Vsebina paketa - Razdelilnik USB 3.2 Gen 1 - 1 x kabel USB 3.2 Gen 1, tip A, moški do USB 3.2 Gen 1, tip B, moški, dolžine približno 80 cm - Zunanji napajalnik - Uporabniški priročnik Pakiranje - Kartonska škatla
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.