DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna

- 3%

simbolična fotografija

DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna
številka artikla
3937598
OEM
D30447-RPET
Proizvajalec
Dicota
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 17.5.2024 že pri vas

25,13 €

24,36 €

19,97 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 23,38 €
Na zalogi > 20 kos, 17.5.2024 že pri vas

24,36 €

25,13 €

19,97 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

DICOTA Eco Multi BASE 15-17,3, črna

Ekološke rešitve za današnji svet

Danes so ukrepi pomembni za prihodnost. DICOTA je zavezana k ustvarjanju trajnostnih rešitev. Ta izdelek je izdelan iz recikliranega PET, pri čemer se ponovno uporabi do 19 steklenic.

Kakovost in oblikovanje

Kljub ekološki prijaznosti ta izdelek izpolnjuje pričakovanja glede kakovosti, videza in končne obdelave.

Zaščita in udobje

Podstavek Eco Multi BASE zagotavlja idealno zaščito za vaš prenosni računalnik. Primerna je za naprave s premerom med 15 in 17,3 palca.

Dodatne funkcije

  • Varnostni trak: Elastični trak pritrdi prenosni računalnik v predalu.
  • Kovinski okvir: Zagotavlja dodatno stabilnost in zaščito.
  • Lahka zasnova: omogoča prilagodljivo mobilnost.

Prostor za shranjevanje in prenosljivost

Na sprednji strani ima priročen žep za pametni telefon ali manjše predmete, kot so kabli, pisala ali polnilci. Ročaji etuija omogočajo udobno prenašanje. Na prtljago ga lahko v nekaj sekundah pritrdite z vgrajenim trakom ali ga nosite z nastavljivim naramnim pasom.

Podrobnosti o izdelku

  • Material: 300D poliester rPET
  • Garancija: življenjska doba / 30 let
  • Barva: črna
  • Dimenzije naprave: 420 x 45 x 300 mm
  • Dimenzije izdelka: 450 x 65 x 310 mm
  • Teža: 0,66 kg

Parametri

Vrsta
Barva
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.