DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3

- 6%

simbolična fotografija

DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3
številka artikla
3937619
OEM
D31671-RPET
Proizvajalec
Dicota
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

40,86 €

38,39 €

31,47 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 38,38 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

38,39 €

40,86 €

31,47 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

DICOTA Eco Top Traveller BASE 15-17.3

Vlagajte v prihodnost z družbo DICOTA. Naša zaveza je usmerjena v varovanje okolja. Zato so vsi izdelki iz naše kolekcije ECO izdelani iz recikliranega materiala PET.

Z vsakim kupljenim izdelkom prispevate k recikliranju do 19 plastenk PET. Tako dobite izdelek, ki ni le okolju prijazen, temveč tudi visokokakovosten in eleganten.

Ključne lastnosti

  • Narejen iz recikliranih plastenk PET
  • Doživljenjska garancija
  • Kakovostna in elegantna zasnova

Varnost in udobje

Podstavek Eco Traveller BASE zagotavlja optimalno zaščito za prenosne računalnike velikosti 15-17,3", saj je oblazinjen s peno visoke gostote (HDF). Poleg lahkotnosti in prilagodljivosti torba zaradi kovinskega okvirja zagotavlja tudi dodatno stabilnost.

Praktični prostori za shranjevanje

Ima ločen žep za dokumente in sprednji žep za manjše predmete, kot so kabli, pisala ali polnilci. Tako je vse vedno pri roki.

Udobno za nošenje

Za udobno nošenje je torba opremljena z neoprenskim ročajem in nastavljivim naramnim pasom. Poleg tega lahko torbo z integriranim trakom enostavno pritrdite na kovček.

Vložite v DICOTA Eco Top Traveller BASE in podprite recikliranje plastenk PET. Idealna izbira za tiste, ki so vedno na poti in želijo prispevati k varovanju okolja.

Parametri

Vrsta
Barva
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.