DOBAVITELJSKI RAČUNALNIK 632 Touch HD 3, kovinsko siv, 16 GB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DOBAVITELJSKI RAČUNALNIK 632 Touch HD 3, kovinsko siv, 16 GB
Domov
Bralnik s 6-palčnim zaslonom HD za kontrastne in ostre strani.
Udobno za uporabo
Je lahek in tehta le 155 g, zato ga zlahka spravite v žep.
Hrbet s posebno površino za udoben oprijem.
1.500 mAh baterija za dolgotrajno uporabo.
Vodoodporen
Bralnik je opremljen z oznako IPX7 in lahko do 30 minut vzdrži vodo do globine 1 metra.
Zmogljivost in formati
Notranji pomnilnik s kapaciteto 16 GB omogoča shranjevanje več tisoč knjig.
Podpira 17 formatov e-knjig in 4 grafične formate (JPEG, BMP, PNG, TIFF).
Prednameščenih je 97 knjig in slovarji Abbyy Lingvo za branje v tujih jezikih.
SMARTlight
Funkcija SMARTlight za udobno branje ponoči brez bolečin v očeh.
Možnost samodejnega načina ali individualne nastavitve.
Pretvarjanje besedila v govor
Funkcija pretvorbe besedila v govor za pretvorbo besedila v govorjeno besedo.
Avdioknjige
Podpora za zvočne formate mp3 in m4b za kakovostno poslušanje zvočnih knjig.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 6"
- Tehnologija zaslona: E-Ink
- Ločljivost zaslona: 1072 × 1448 slikovnih pik
- Zaslon na dotik: Da: .
- Frekvenca procesorja: 1000 (1 GHz) MHz
- Notranji pomnilnik: 16 GB
- Podprti formati besedila ACSM, DOCX, HTM, DJVU, DOC, EPUB, FB2, FB2.ZIP, HTML, CHM, MOBI, PDF, PRC, RTF, TXT
- Podprti zvočni formati: MP3, OGG
- Podprti formati slik: BMP, JPG, PNG, TIFF
- Jezik: češčina, madžarščina, nemščina, slovaščina, slovaščina, angleščina
- Osvetlitev zaslona: Da:
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: Da:
- Priključek: micro USB
- Širina izdelka: 10,8 cm
- Višina izdelka: 16,1 cm
- Globina izdelka: 0,8 cm
- Teža izdelka: 0,2 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.