EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS

- 16%

simbolična fotografija

EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
EA810570 POPOLNOMA AVTOMATSKI ESPRESSO KRUPS
številka artikla
741002522
Proizvajalec
KRUPS
Točke zvestobe: 17
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Espresso

Vhodna moč 1450 W
Tlak (bar) 15
Individualna nastavitev količine
Mlinček za kavo, kovinski stožčasti mlinček
Zmogljivost zalogovnika za kavna zrna 260 g
Odstranljiv rezervoar za vodo
Sistem za zaznavanje praznega rezervoarja za vodo
Prostornina zabojnika za zbiranje odpadne kave 9
Patentiran sistem kompaktnih termoblokov (CTS)
Parna šoba
Število receptov 3
Recepti espresso, močan espresso, kava
Število hkrati pripravljenih kav 2
Število hkrati pripravljenih kav z mlečno peno 1
Po želji količina mlete kave 6-9 g
Nastavljiva velikost pijače
Nastavitev finosti mletja Ročno (3 stopnje)
Prednastavljena jakost kave 3
Število temperaturnih stopenj 3
Samodejni cikel dvojnega mletja za velike kavne napitke (220 ml)
Višinsko nastavljiv vtič za kavo
Največja oddaljenost izhoda za kavo od pladnja za kapljanje 10,5 cm
Funkcija pare
Indikator samodejnega odstranjevanja vodnega kamna
Priročnik za program izpiranja mlečnih šob
Samodejni program čiščenja
Samodejni opomnik za odstranjevanje vodnega kamna
Začetni komplet Komplet 2 čistilnih tablet XS 3000
Stikalo za vklop/izklop
Programirljiv samodejni izklop
Podpora za skodelico
Odstranljiv pladenj za kapljice
Barva bela
Garancija 2 LETI / 6 000 KOLES

Parametri

Tlak
Auto-cappuccino
Znamka
Barva
Zaslon
Poraba energije
Prostornina rezervoarja za vodo
Vrsta espressa
Funkcija tople vode
Parna šoba
Ogrevanje skodelice
Mlinček za kavo
Samodejno odstranjevanje vodnega kamna
Samodejno splakovanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.