EVOLVEO EasyPhone EB, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, srebrn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone EB, mobilni telefon za starejše
EAN: 8595683202077
Izjemen telefon za vse generacije
EVOLVEO EasyPhone EB je mobilni telefon z velikimi ločenimi gumbi in 2,4-palčnim barvnim zaslonom.
Dve kartici SIM in radio FM
Telefon podpira dve kartici SIM in je opremljen z radiem FM z vgrajeno anteno.
Kamera in gumb SOS
Ima fotoaparat z bliskavico in gumb SOS z lokacijsko funkcijo.
Bluetooth in microSDHC
Telefon je opremljen s tehnologijo Bluetooth in režo za kartice microSDHC.
Zmogljiva svetilka in velika baterija
Telefon ima zmogljivo svetilko, napaja pa ga velika baterija s kapaciteto 1400 mAh.
Enostavno upravljanje in praktični gumbi
Telefon EVOLVEO EasyPhone EB omogoča enostavno upravljanje zaradi velikih ločenih gumbov.
Klic SOS in SMS z lokalizacijo lokacije
Z gumbom SOS lahko opravite hitre klice in pošljete sporočila SMS s podatki o lokaciji.
Namenski gumbi za enostavno upravljanje
Telefon ima ločene gumbe za upravljanje glasnosti, svetilko in radio FM.
Zmogljiva svetilka
Telefon je opremljen z močno svetilko, ki jo lahko vklopite z ločenim gumbom.
Vgrajen radio FM
Radio FM s samodejnim nastavljanjem postaj je vgrajen neposredno v telefon.
Stojalo za polnjenje in zelo dolga življenjska doba baterije
Telefonu je priloženo stojalo za polnjenje, baterija pa zdrži do dva tedna.
Bogata oprema
Telefon ponuja številne funkcije, kot so radio FM, svetilka, upravljanje glasnosti in odklepanje telefona.
Tehnične specifikacije
- Ločljivost zaslona: 320 x 240 px, 2,4"
- Kapaciteta baterije: 1400 mAh
- Reža za pomnilniško kartico: da
- Barva: srebrna
- Podprte frekvence GSM/GPRS (MHz): GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz
- Priključek: 3,5 mm vhod za slušalke
- Bluetooth: Da:
- Radio: Da
- Gumb SOS: Da: .
- Dimenzije: 130 x 61 x 14 mm
- Teža (z baterijo): 115 g
Paket vsebuje
- Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone EB
- stojalo za polnjenje
- 230 V omrežni polnilnik
- stereo slušalke s prostoročnim upravljanjem
- uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.