EVOLVEO EasyPhone FM, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (rdeč)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone FM: Mobilni telefon za starejše
Prednosti in funkcije
- Enostavno upravljanje in veliki gumbi
- Radio FM s samodejnim nastavljanjem
- Gumb SOS za klice v sili in sporočila SMS
- Barvni zaslon in močna svetilka
- Stojalo za polnjenje z lučko LED
Enostavna uporaba in veliki gumbi
Telefon je zasnovan z mislijo na preprosto uporabo. Gumbi na tipkovnici so veliki in ločeni za lažje pisanje besedil in vnos telefonskih številk.
FM-radio za zabavo
Vgrajen radio FM s samodejnim nastavljanjem postaj in zmogljivim zvočnikom za poslušanje najljubše postaje.
Gumb SOS za nujne primere
Gumb SOS na zadnji strani telefona omogoča samodejno izbiranje prednastavljenih številk in pošiljanje sporočil SMS v sili.
Barvni zaslon in močna svetilka
Telefon ima barvni zaslon za lažje branje in zmogljivo svetilko, ko potrebujete dodatno svetlobo.
Polnilno stojalo za enostavno polnjenje
Telefonu je priloženo priročno stojalo za polnjenje, ki samodejno začne polniti baterijo, takoj ko vanj položite telefon.
Tehnične specifikacije
- Velik 2,3-palčni barvni zaslon
- Ločljivost zaslona 320 x 240 px
- Podpora za dve kartici SIM
- GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz
- 3,5 mm vhod za slušalke
- Možnost vstavitve kartice microSDHC
- Zmogljiv zvočnik za glasno prostoročno telefoniranje
- Kamera VGA
- Bluetooth
- Li-ionska baterija 1 000 mAh
- Dimenzije telefona 130 x 61 x 16,5 mm
- Teža 105 g z baterijo
Paket vsebuje
- Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone FM
- Stojalo za polnjenje
- 230 V omrežni polnilnik
- Stereo slušalke s prostoročnim upravljanjem
- Uporabniški priročnik
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.