EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (črn)

simbolična fotografija

EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (črn)
EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (črn)
EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (črn)
EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (črn)
številka artikla
3546060
OEM
EP-600-XDB
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše

Enostavno upravljanje in velik barvni zaslon

Izjemno poenostavljeno upravljanje za lažje rokovanje. Velike številke in črke so na velikem barvnem zaslonu odlično čitljive.

Praktične funkcije

  • Foto stiki: vsakemu stiku pripišite fotografijo in preprosto boste videli, kdo vas kliče.
  • Klic SOS in sporočila SMS: gumb SOS na zadnji strani telefona samodejno pokliče prednastavljene številke in pošlje sporočilo v sili.
  • Radio FM: Zaradi vgrajene antene poslušajte radio FM, ne da bi priključili slušalke.
  • Bluetooth: praktična povezava Bluetooth za prostoročno telefoniranje za varno vožnjo v avtomobilu.

Strojna oprema

  • Stojalo za polnjenje: Praktično stojalo za samodejno polnjenje baterije.
  • Svetilka: svetilka z namenskim gumbom deluje tudi, ko je telefon izklopljen.
  • Pomnilniška kartica: telefon podpira predvajanje glasbenih datotek, shranjenih na kartici microSDHC.

Tehnične specifikacije

Zaslon: 320 x 240 px, GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz, 4 uporabniški profili, podpora za MMS, osvetlitev tipkovnice, vibracijski zvonec, fotoaparat 1,3 MPix, Bluetooth, podpora SIM Toolkit, Li-ion baterija 1000 mAh, mere: 120 x 58 x 14 mm, masa: 89 g z baterijo.

Paket vsebuje

Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone XD, stojalo za polnjenje, omrežni polnilnik 230 V, uporabniški priročnik.

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1213 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.