EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA

simbolična fotografija

EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
EW1511W503 PANASONIC USTNA PRHA
številka artikla
741013532
Proizvajalec
PANASONIC
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Panasonic EW1511W503 Ustni tuš

Ultrazvočna tehnologija za popolno nego zob.

EW1511W503 je ustna prha, opremljena z ultrazvočno tehnologijo. Ta tehnologija omogoča skrbno odstranjevanje ostankov hrane, zobnih oblog in trdovratnih bakterij v parodontalnih žepkih.

Zaščitite svoje zobe in dlesni

EW1511W503 je zasnovan za zaščito vaših zob in dlesni. Zmogljiv vodni curek z ultrazvočno tehnologijo čisti občutljive parodontalne žepe in omogoča odstranjevanje zobnih oblog, ki ostanejo po ščetkanju.

Učinkovito čiščenje tudi na težko dostopnih mestih

EW1511W503 je idealen za čiščenje medzobnih prostorov, ortodontskih protez in mostičkov za popolno in učinkovito zobno higieno.

Zasnovan za čiščenje medzobnih prostorov

Ustna prha EW1511W503 je opremljena z močnim ultrazvočnim vodnim curkom, ki učinkovito odstranjuje ostanke hrane med zobmi.

Skrbi za vaše dlesni

Ultrazvočna tehnologija pomaga nežno stimulirati dlesni in poskrbi za njihovo zdravje.

Hitro in enostavno polnjenje

EW1511W503 se napolni v samo eni uri, kar zagotavlja hitro in brezskrbno pripravljenost za uporabo.

Tehnične specifikacije

  • Prostornina: približno 200 ml
  • Čas uporabe: približno 60 sekund (raven 5)
  • Čas uporabe: Približno 10 minut (5. stopnja)
  • Vrsta: polnjenje kontaktov
  • Čas polnjenja: Približno 1 ura

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.