Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 2,8 mm (109°), DI, avdio vhod, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, notranji

- 5%

simbolična fotografija

Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 2,8 mm (109°), DI, avdio vhod, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, notranji
številka artikla
310133347
OEM
FD9166-HNF2
Proizvajalec
Vivotek
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v sredo že pri vas

351,20 €

335,20 €

274,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 334,48 €
Na zalogi 3 kos, v sredo že pri vas

335,20 €

351,20 €

274,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

  • Tehnologija stiskanja H.265
  • Fiksno ostrenje 2,8 mm
  • 30 sličic na sekundo pri ločljivosti 1920 × 1080
  • WDR Pro za odlične podrobnosti v kontrastnih prizorih
  • Smart Stream III zagotavlja nizko bitno hitrost ob ohranjanju podrobnosti
  • 940 nm nevidna IR osvetlitev 10 m za optimalno osvetlitev nočnega prizora
  • 802.3af PoE
  • Reža za kartice MicroSD/SDHC/SDXC za shranjevanje podatkov neposredno v fotoaparatu
  • Koridorski pogled - 90° obračanje slike
  • Elegantna kompaktna zasnova
Tehnične specifikacije:
Teža 0,15 kg
Dimenzije 90 × 90 × 50 mm
Linija izdelkov Serija VIVOTEK 66
Različica Fiksna kupola
Okolje Notranji
Ločljivost megapikslov 2
Kot gledanja - vodoravno 109°
Vodoravni zorni kot od 109
Kot gledanja od vodoravnega do 109
Dnevno/nočno delovanje Da
Vgrajen osvetljevalec Pametna IR LED 10 m, Da
Video analitične funkcije Zaznavanje zvoka, zaznavanje nedovoljenih posegov, zaznavanje video gibanja
Posebne funkcije 3D zmanjševanje šuma, senzor PIR, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Vodoravna ločljivost [px] 1920
Vertikalna ločljivost 1080
Sn/s pri največji ločljivosti 30
Občutljivost v barvah 0,07
Občutljivost v črno-belem načinu 0
WDR 120 dB, strojna oprema
Čip za zaznavanje 1/2,9-PALČNI CMOS
Objektiv - goriščna razdalja 2,8
Vrsta objektiva Določeno
Nagibanje Ne
Vrtenje Ne
Optični zoom Ne
Pomoč pri ostrenju Ne
Stiskanje videoposnetkov H.264, H.265, MJPEG
Število tokov 3
Podpora ONVIF Da
Notranji pomnilnik Da, MicroSD/SDHC/SDXC
Pokritost IP Ne
Najvišja delovna temperatura 55
Najnižja delovna temperatura -10
Protivandal Ne
Potrdilo za prevoz Ne
Vgrajen mikrofon Da
Izhod zvoka Ne
Zvočni vhod Ne
Vgrajen senzor PIR Ne
Alarmni vhod 1, Da
Alarmni izhod Ne
Video izhod Ne
Omrežni vmesnik 10/100 Mbit/s (RJ45)
Wi-Fi Ne
Napajanje iz el. . Ne
Poraba 5,5
Producent VIVOTEK
Garancija 24 mesecev
Vsebina paketa Vodnik za hitro namestitev; nalepka za orientacijo; vrečka za vijake

Parametri

Vrsta blaga
Goriščna razdalja (mm)
IR/LED osvetlitev (m)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.