Vivotek FD9166-HNF2, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 2,8 mm (109°), DI, avdio vhod, PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, notranji
351,20 €
335,20 €
274,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
- Tehnologija stiskanja H.265
- Fiksno ostrenje 2,8 mm
- 30 sličic na sekundo pri ločljivosti 1920 × 1080
- WDR Pro za odlične podrobnosti v kontrastnih prizorih
- Smart Stream III zagotavlja nizko bitno hitrost ob ohranjanju podrobnosti
- 940 nm nevidna IR osvetlitev 10 m za optimalno osvetlitev nočnega prizora
- 802.3af PoE
- Reža za kartice MicroSD/SDHC/SDXC za shranjevanje podatkov neposredno v fotoaparatu
- Koridorski pogled - 90° obračanje slike
- Elegantna kompaktna zasnova
Teža | 0,15 kg |
Dimenzije | 90 × 90 × 50 mm |
Linija izdelkov | Serija VIVOTEK 66 |
Različica | Fiksna kupola |
Okolje | Notranji |
Ločljivost megapikslov | 2 |
Kot gledanja - vodoravno | 109° |
Vodoravni zorni kot od | 109 |
Kot gledanja od vodoravnega do | 109 |
Dnevno/nočno delovanje | Da |
Vgrajen osvetljevalec | Pametna IR LED 10 m, Da |
Video analitične funkcije | Zaznavanje zvoka, zaznavanje nedovoljenih posegov, zaznavanje video gibanja |
Posebne funkcije | 3D zmanjševanje šuma, senzor PIR, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro |
Vodoravna ločljivost [px] | 1920 |
Vertikalna ločljivost | 1080 |
Sn/s pri največji ločljivosti | 30 |
Občutljivost v barvah | 0,07 |
Občutljivost v črno-belem načinu | 0 |
WDR | 120 dB, strojna oprema |
Čip za zaznavanje | 1/2,9-PALČNI CMOS |
Objektiv - goriščna razdalja | 2,8 |
Vrsta objektiva | Določeno |
Nagibanje | Ne |
Vrtenje | Ne |
Optični zoom | Ne |
Pomoč pri ostrenju | Ne |
Stiskanje videoposnetkov | H.264, H.265, MJPEG |
Število tokov | 3 |
Podpora ONVIF | Da |
Notranji pomnilnik | Da, MicroSD/SDHC/SDXC |
Pokritost IP | Ne |
Najvišja delovna temperatura | 55 |
Najnižja delovna temperatura | -10 |
Protivandal | Ne |
Potrdilo za prevoz | Ne |
Vgrajen mikrofon | Da |
Izhod zvoka | Ne |
Zvočni vhod | Ne |
Vgrajen senzor PIR | Ne |
Alarmni vhod | 1, Da |
Alarmni izhod | Ne |
Video izhod | Ne |
Omrežni vmesnik | 10/100 Mbit/s (RJ45) |
Wi-Fi | Ne |
Napajanje iz el. . | Ne |
Poraba | 5,5 |
Producent | VIVOTEK |
Garancija | 24 mesecev |
Vsebina paketa | Vodnik za hitro namestitev; nalepka za orientacijo; vrečka za vijake |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.