iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi zunanja IP kamera FullHD z osvetlitvijo LED, bela
79,17 €
62,17 €
50,96 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi zunanja IP kamera FullHD z osvetlitvijo LED, bela
Opis izdelka
iGET HOMEGUARD HGFLC890 je zunanja kamera IP z osvetlitvijo LED. Omogoča spletno spremljanje prek mobilnega telefona ali tabličnega računalnika.
Funkcije in lastnosti
- Osvetlitev LED z nastavljivo jakostjo, max. 2100 lm
- Dvosmerni prenos zvoka - vključuje mikrofon in zvočnik
- Nočni vid in sirena
- Priključitev neposredno na napajanje 230 V AC
- Shranjevanje posnetkov in fotografij na kartico microSD (do 128 GB) ali v oblak
- Ločljivost FullHD 1080p (1920 x 1080)
- Infrardeča osvetlitev do 10 m
- Wi-Fi 802.11 b/g/n
- Odpornost na prah in vodo IP65
- Vgrajena nastavljiva sirena 120 dB
Enostavna uporaba in nastavitev
Kamera je zasnovana za enostaven nadzor in spremljanje zunanjih in notranjih prostorov. Postavite jo lahko kjer koli v hiši, garaži, hiši itd. Namestitev opravite v nekaj preprostih korakih po navodilih. Sliko s kamere si lahko ogledate na mobilnem telefonu in tabličnem računalniku. Za mobilne naprave sta podprta sistema Android in iOS.
Visoka kakovost slike
Fotoaparat je opremljen s tipalom CMOS velikosti 1/2,9" z ločljivostjo 1920 x 1080 slikovnih pik (FullHD 1080p), ki zagotavlja jasne in ostre slike.
Varnost
Brezžična povezljivost Wi-Fi vključuje močno 64/128-bitno zaščito WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Zaznavanje gibanja
Ko zazna gibanje, začne kamera snemati ali fotografirati in uporabnika opozori z obvestili v mobilnem telefonu.
Zorni kot in optika
Kamera ima veliko 135-stopinjsko vidno polje. Optični parametri so naslednji: 1/2,9-palčni senzor CMOS, f = 2,8 mm, F = 2,0.
Zvok
Kamera ima vgrajen mikrofon in zvočnik, ki omogočata neposredno komunikacijo v obe smeri.
Povezovanje
Fotoaparat se brezžično povezuje prek omrežja Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera ne podpira napajanja PoE.
Tehnične specifikacije
- Visoka ločljivost 1080p (1920x1080)
- Odpornost na prah in vodo iP65
- Upravljanje z mobilnimi napravami in tabličnimi računalniki (Android, iOS)
- Nočni vid do 10 m
- Vgrajen mikrofon in zvočnik
- Poraba energije: do 32 W
- Zorni kot: 135°
- Shranjevanje fotografij in videoposnetkov: na kartici microSD ali v oblaku
- Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Napajanje kamere: žično 230 do 250 V AC, 50/60 Hz
- Dimenzije fotoaparata: 260 x 140 x 132 mm
Vsebina paketa
- Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
- Zadnji nosilec sidrni nosilec
- Kratek priročnik za uporabo CZ, CZ, SK, PL, HU
- Allenov ključ zatič
- Kabelski priključki
- Pokrov priključka
- Vložki in vijaki za montažo
- Komplet vijakov in zatičev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.