FIXED MagPowerstation z brezžičnim polnjenjem do 3 naprav, funkcija MagSafe, 15W 15W 5W, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NAPRAVA MagPowerstation - brezžični polnilec z zaščito MagSafe
Zmogljiv in sodoben brezžični polnilnik FIXED MagPowerstation je zasnovan za vašo napravo Apple. Omogoča hitro in varno polnjenje za iPhone, uro Apple Watch in slušalke Airpods.
MagSafe za iPhone
MagPowerstation ima vgrajene magnete za hitro polnjenje iPhonov s sistemom MagSafe (serija 12 in več). iPhone preprosto pritrdite in brezžično polnjenje se takoj začne.
Neodvisna uporaba polnilnika
Polnilec MagSafe lahko odstranite in ga uporabljate ločeno, zaradi priključka USB-C pa je primeren za uporabo na poti.
Polnjenje ure Apple Watch
V njem je prostor za izvirni polnilni adapter (ni priložen), s katerim lahko napolnite uro Apple Watch. Preprosto vstavite adapter in ga priključite na vrata USB-A.
Skriti kabel
Preostali del kabla je skrit v pripravljenem vdolbini za neovirano in čisto zasnovo.
Polnjenje slušalk in drugih telefonov
Tretji prostor za polnjenje je primeren za brezžične slušalke Airpods ali druge slušalke TWS z brezžičnim polnjenjem. Z močjo 15 W lahko brez težav napolni tudi drug telefon.
Oblikovanje in material
Silikonska površina stojala ščiti vašo elektroniko pred praskami. Nedrseče blazinice zagotavljajo stabilno postavitev na mizo.
Napajanje
Za popolno zmogljivost je priporočljiv polnilni adapter z najmanj 37 W in standardom Power Delivery (ni priložen).
Tehnične podrobnosti
- Izhod: 5W/7,5W/10W/15W (glavna površina za brezžično polnjenje s podporo MagSafe)
- Izhod: 5W/7,5W/10W/15W (območje sekundarnega brezžičnega polnjenja)
- Izhod USB-A: 5V1A (največ 5W)
- Vhod: 12V/3A, 9V/3A, 5V/3A
- Material: ABS silikon magneti
- Dimenzije stojala: 17,5 x 9,8 x 11,1 cm
- Teža: 205 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.