Gaming stol Genesis NITRO 440 G2, črna in siva tkanina
211,37 €
207,91 €
170,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming stol Genesis NITRO 440 G2
Genesis NITRO 440 G2 je igralni stol za igralce, ki si želijo udobja in preprostega dizajna.
Oblikovanje za igralce
Nitro 440 G2 ponuja umirjeno obliko in funkcionalnost za igralce iger.
Blazine na stolu ohranjajo pravilno držo.
Izboljšana različica
Nitro 440 G2 prinaša izboljšave v primerjavi s prejšnjo različico.
Kovinsko podnožje, 60 mm kolesca s prevleko CareGlide™ in 1D nastavljivi nasloni za roke.
Za udobje pri igranju
Posebne blazine za glavo in ledveni del za udobje pri igranju.
Trpežna struktura stola je napolnjena s peno, ki je odporna na deformacije.
Stabilna in vzdržljiva konstrukcija
Stol ima kovinsko podlago in plinsko dvigalo razreda 3 z nosilnostjo 120 kg.
60-milimetrska najlonska kolesca s premazom CareGlide™ ščitijo tla pred praskami.
Nastavitve za vsakogar
Nastavljiva višina sedeža in naklon naslonjala.
Nastavljiva je tudi višina naslonov za roke.
Primerna zasnova
Sivi in črni materiali ustvarjajo estetski vzorec.
Tkanina je odporna na obrabo in diha.
Specifikacije:
- Material oblazinjenja naslonjala: eko usnje, tkanina
- Material oblazinjenja sedežev: eko usnje, tkanina
- Material podlage: kovina
- Material kolesc: Najlon s premazom CareGlide.
- Velikost kolesa: 60 mm
- Priporočena višina: od 160 do 195 cm
- Dovoljena nosilnost: 120 kg
- Blazina naslona za glavo: 1D nastavitev naslona za glavo
- Višina naslona za roke: od 26,5 do 33,5 cm
- Nastavitev višine sedeža: od 45 do 52 cm
- Ledvena blazina: Da:
- Kot naslonjala: 150°
- Funkcija zibanja: da
- Mehanizem predsednika: Buttefly
- Plinski bat: razred 3
- Globina sedeža: 50 cm
- Širina sedeža: 52,5 cm
- Širina naslonjala: 55,5 cm
- Višina naslonjala: 83 cm
- Višina stola: od 126 do 133 cm
- Priložena dodatna oprema: montažni komplet, blazina za naslonjalo za glavo, ledvena blazina
- Teža: 18 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.