Gaming stol Genesis NITRO 720, črno-rdeč
336,65 €
328,16 €
268,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming stol Genesis NITRO 720, črno-rdeč
Genesis Nitro 720 je vsestranski igralni stol, prevlečen z eko usnjem. Ponuja največje udobje in oporo za dolge igralne seanse.
Najprej udobje
Širok sedež in oblikovano naslonjalo vam zagotavljata udobje brez pritiska in bolečin.
Popolnoma nastavljiv naslon za hrbet
Omogoča hitro spremembo položaja hrbtenice za zdravje in udobje.
3D nasloni za roke
Enostavno nastavljiv za popoln položaj rok.
Skrb za zdravje
Ledveni vzglavnik podpira pravilen položaj spodnjega dela hrbtenice.
Vsestranskost na dosegu roke
V celoti nastavljivi elementi za višino sedeža, nagib naslonjala in naslonjala za roke.
Stabilnost in vzdržljivost
Kovinska podlaga in močni podporni trakovi za dolgo življenjsko dobo.
Mehak material
Prevleka iz eko usnja je prijetna na otip in enostavna za vzdrževanje.
Gladko gibanje
60 mm koleščki CareGlide™ omogočajo enostavno premikanje stola po vseh površinah.
Specifikacije:
- Barva: črna, rdeča
- Material oblazinjenja naslonjala: eko usnje
- Material oblazinjenja sedežev: eko usnje
- Material podlage: kovina
- Material kolesc: Najlon s premazom CareGlide.
- Velikost kolesa: 60 mm
- Gradnja.
- Priporočena višina: 160 - 195 cm
- Sprejemljiva teža: 150 kg
- Naslon za glavo: vzglavnik
- Nastavitev naslona za glavo: ne
- Nastavitev naslonjala za roke: 3D
- Višina naslona za roke: 28-36 cm
- Nastavitev višine sedeža: 46,5-53,5 cm
- Nastavitev ledvene opore: da
- Ledvena blazina: Da:
- Kot naslonjala: 135°
- Funkcija zibanja: da
- Mehanizem predsednika: Metuljček
- Plinsko dvigalo: Razred 4
- Globina sedeža: 50 cm
- Širina sedeža: 62 cm
- Notranja širina sedeža: 38,5 cm
- Širina naslona: 60 cm
- Širina notranjega naslona: 34 cm
- Višina naslonjala: 83,5 cm
- Višina stola: 128 - 135 cm
- Teža: 20 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.