Garett Smartwatch Kids Twin 4G modra
81,56 €
70,22 €
57,56 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garett Smartwatch Kids Twin 4G modra
Ključne lastnosti
Vodotesnost IP67
1,4-palčni zaslon IPS na dotik
Glasovni in video klici
Povezljivost 4G LTE
Lokalizacija GPS/WiFi/LBS/AGPS
GEO-fence
Gumb SOS
Vgrajena dvojna kamera
Merilnik korakov / monitor spanja
Budilka, štoparica, kalkulator
Pametna ura Garett Kids Twin 4G
Zasnovan za aktivne otroke.
Odličen za šolo in igro.
Intuitiven in enostaven za uporabo sistem.
1,4-palčni zaslon IPS.
Možnost glasovnih in video klicev.
Dvojna kamera
Idealno za zapiske v šoli ali izkušnje s potovanj.
Enostavno prenesite fotografije v starševski telefon.
Trpežen in močan
Vodoodporen s certifikatom IP67.
Odporen na cvetni prah in delce.
Zamenljiv trak za personalizacijo.
Natančna lokacija
Štirje načini določanja položaja naprave.
Podpora 4G LTE za povezljivost kjerkoli.
Enostavno upravljanje
Nov intuitiven operacijski sistem.
Meni za podporo pametnim uram.
Prilagodljive nastavitve.
Enostavna in prijetna povezava z otrokom
Podpora za glasovne in video klice.
To je varneje, kot če bi imeli telefon ves čas pri sebi.
Varnost na prvem mestu
GEOfencing in prisluškovanje na daljavo.
Gumb SOS za takojšen klic na pomoč.
pomoč pri zdravem in aktivnem življenjskem slogu
Funkcija spremljanja kakovosti spanja.
Pedometer za merjenje napredka med sprehodi.
Uporabno tudi v šoli
Vgrajen kalkulator.
Dolga življenjska doba baterije.
Baterija s kapaciteto 800 mAh.
Tehnične specifikacije
- Vrsta zaslona: IPS
- Velikost zaslona: 1,4 palca
- Ločljivost zaslona: 240 x 240 Mpx
- Vodotesnost: IP67
- Senzor gibanja: da
- RAM: 192 MB
- Pomnilnik ROM: 128 MB
- Zaslon na dotik: da
- Osvetljen zaslon: da
- Video klici: da
- Povezljivost 4G LTE: da
- GPS, LBS, WiFi: Da:
- Reža za kartico SIM: da
- Združljivost:Android, iOS
- Zvočna opozorila: da
- Opozorilo na klic: Da
- Sprejemanje, zavračanje, klicanje: da
- Gumb SOS: Da: .
- Geo parcela: Da
- Prisluškovanje na daljavo: Da
- Funkcija iskanja naprave: da
- Vgrajena kamera: Da
- Kartica SIM: nano SIM
- Kamera: Da
- Združljivost s sistemi: Android 4.0, iOS 9.0 (in višje)
- Baterija: litijev polimer
- Kapaciteta baterije: 800 mAh
- Trajanje baterije v stanju pripravljenosti: do 3 dni
- Trajanje baterije: do 2 dni
- Čas polnjenja: približno 2 uri
- Jezik menija: poljščina, angleščina, kitajščina, španščina, ruščina, nemščina, turščina, nizozemščina, francoščina, italijanščina, litvanščina, latvijščina, estonščina
- Največji obseg pasu: 21 cm
- Širina pasu: 20 mm
- Vrsta jermena: guma
- Teža: 51 g
Vsebina paketa
Pametna ura Garett, polnilni kabel USB (brez vtičnice), uporabniški priročnik, garancijski list, plastična lopatka
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.