GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka

simbolična fotografija

GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka
številka artikla
31333880
OEM
GARNI 210T OneCare
Proizvajalec
Garni technology
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 8 kos, 9.5.2024 že pri vas

117,38 €

96,21 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 114,28 €
Na zalogi 8 kos, 9.5.2024 že pri vas

117,38 €

96,21 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GARNI 210T OneCare merilnik čistosti zraka

EAN: 8592733020896

Opis izdelka

GARNI 210T OneCare je pametni merilnik kakovosti zraka z modulom WiFi.

Ima barvni zaslon TFT LCD za prikaz izmerjenih vrednosti.

Združljiv je s platformo Tuya IOT za pametne domove.

Tehnični parametri

  • Merjenje trdnih delcev (PM) PM1,0, PM2,5 in PM10
  • Merjenje temperature in relativne vlažnosti
  • Natančni švicarski senzorji SENSIRION
  • Jasen barvni zaslon LCD TFT 48 x 36 mm
  • Indikacija kakovosti zraka PM2,5 s svetlobno diodo LED in spremembo barve na zaslonu
  • Interval merjenja kakovosti zraka, temperature in relativne vlažnosti - 2 s
  • Podprte aplikacije za Android in iOS - Tuya Smart, Smart Life - Pametno življenje
  • Napajanje je mogoče z adapterjem USB ali vgrajeno akumulatorsko baterijo
  • Brez povezave (brez povezave WiFi in uporabe aplikacije) ali na spletu (s povezavo WiFi in uporabo aplikacije)

Vsebina paketa

  • merilnik kakovosti zraka
  • Kabel USB
  • kovinska igla
  • CZ, SK, EN navodila, koda QR s povezavo do navodil DE, PL, HU

Zakaj meriti kakovost zraka?

PM je kratica za "Particulate Matter", kar v prevodu pomeni "trdni delci".

To so majhni trdni delci z različno kemično sestavo, ki onesnažujejo zrak v zaprtih prostorih in na prostem.

Ker so prašni delci v zraku prisotni dlje časa, se poveča stopnja vdihavanja teh delcev, ki ogrožajo naše zdravje.

Za namene meritev so bile po vsem svetu glede na velikost v mikrometrih (?m) določene tri glavne kategorije delcev PM: PM10, PM2,5 in PM1,0.

Delci, večji od 10, se običajno zadržijo v nosni sluznici, medtem ko se manjši delci, tj. PM10, usedejo v bronhih.

Manjši delci, PM2,5 in PM1,0, lahko včasih potujejo neposredno v pljučne komore in so zato najnevarnejši.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.