Homematic IP detektor gibanja PIR s senzorjem svetlosti - zunanji
83,68 €
76,64 €
62,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP detektor gibanja PIR s senzorjem svetlosti - zunanji
Revolucija v pametnem domu
Homematic IP prinaša brezkompromisno nemško kakovost in celovito rešitev za varnost vašega doma.
Brezžični detektor gibanja
Detektor gibanja HmIP-SMO-2 je zasnovan za zunanjo uporabo in je del sistema pametnega doma Homematic IP.
Zanesljivo zaznavanje in dolga življenjska doba
Vremensko odporen detektor s 6-letno življenjsko dobo baterije zanesljivo zaznava gibanje in spremembe svetlosti okolice.
Široka uporaba
Detektor se lahko uporablja v zaprtih prostorih in na prostem kot alarmni senzor gibanja ali za daljinsko preklapljanje luči.
Trpežna konstrukcija
Zasnova, odporna na brizganje vode IP44, in temperaturno območje delovanja med -20 °C in 55 °C zagotavljata zanesljivo delovanje.
Visoko zmogljivi objektivi
Z dometom zaznavanja do 12 m in kotom zaznavanja 90° objektivi takoj zaznajo gibanje na nadzorovanem območju.
Zaščita v primeru sabotaže
Detektor ima kontakt za posege, ki zanesljivo zazna posege in sproži alarm.
Napajanje
2 zamenljivi bateriji AA omogočata delovanje brez vzdrževanja in zagotavljata do 6 let delovanja.
Enostavna montaža
Zaradi kompaktne velikosti in delovanja na baterije je namestitev detektorja preprosta in ne potrebuje ožičenja.
Široka paleta aplikacij
Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.
Vsebina paketa
- 1x PIR detektor gibanja s senzorjem svetlosti - zunanji
- 1x stenski nosilec
- 2x alkalne baterije AA
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.