Genesis Gaming zvočniki HELIUM 200/Stereo/20W/Black-Red

simbolična fotografija

Genesis Gaming zvočniki HELIUM 200/Stereo/20W/Black-Red
Genesis Gaming zvočniki HELIUM 200/Stereo/20W/Black-Red
številka artikla
AH23100000291
OEM
NCS-1305
Proizvajalec
GENESIS
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 7.5.2024 že pri vas

40,80 €

33,44 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 39,99 €
Na zalogi 10 kos, 7.5.2024 že pri vas

40,80 €

33,44 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Genesis Gaming zvočniki HELIUM 200

Moč: 20 W RMS

Barva: črno-rdeča

Odkrijte popoln zvok

Z zvočniki Genesis HELIUM 200 boste uživali v visoki kakovosti zvoka.

Sodobna zasnova s karbonskim zaključkom daje zvočnikom edinstven videz.

Zveneča zmaga

Zvočniki HELIUM 200 so idealni za igranje iger, poslušanje glasbe in gledanje filmov.

Oblikovanje zvočnikov

Zvočniki imajo leseno konstrukcijo in 3-palčni globokotonec.

Aktivni visokotonec zagotavlja visoko kakovost srednjih in nizkih tonov.

Enostavno upravljanje

Nadzorna plošča s potenciometrom na desni strani omogoča enostavno spreminjanje glasnosti.

Na desni strani so tudi vhodi za priključke za slušalke in mikrofon.

Značilnosti zvočnika

  • Moč 20 W RMS
  • Visokokakovostni visoki in nizki toni
  • Žični priključek jack 3,5 mm
  • Lesena konstrukcija
  • Ogljikova prevleka
  • Upravljanje glasnosti na stranski plošči
  • Izhod za slušalke in mikrofon

Specifikacije izdelka

  • Povezava: žična
  • Avdio sistem: stereo 2.0
  • Moč zvočnikov: 2x 10 W
  • Skupna moč: 20 W RMS
  • Vrsta sestavljanja: pasivno
  • Frekvenčno območje 20 - 20000 Hz
  • Impedanca: 4 Ohm
  • Vhod: 1x vtič 3,5 mm (PC)
  • Izhod: 2x jack 3,5 mm (mikrofon slušalke)
  • Vrsta napajanja: 220-240 V
  • Nadzor glasnosti: Da (na stranski plošči)
  • Daljinski upravljalnik: ne
  • Dimenzije (ŠxVxG): 122x203x148 mm
  • Material.
  • Barva: črno-rdeča

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.