GIGABYTE MB Sc AM4 B550M AORUS ELITE, AMD B550, 4xDDR4, 1xHDMI, 1xDVI, mATX
112,84 €
92,49 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE MB Sc AM4 B550M AORUS ELITE
EAN: 4719331809546
Opis
GIGABYTE MB Sc AM4 B550M AORUS ELITE osnovna plošča za procesorje AMD Ryzen™. Plošča ima rešitev Pure Digital VRM, režo PCIe 4.0 x16, dva priključka PCIe 4.0/3.0 M.2 in GIGABYTE 8118 Gaming LAN.
Podpora za procesor
Podpira procesorje AMD Ryzen™ serije 5000/ 3. generacije Ryzen™ in 3. generacije Ryzen™ z grafičnimi procesorji Radeon™.
Spomin
Dvokanalni ECC/non-ECC Unbuffered DDR4, 4 reže DIMM.
Rešitev VRM
5 3-fazna povsem digitalna rešitev VRM z nizkim RDS(on) MOSFET.
Reže PCIe
Ultra Durable™ PCIe 4.0 ready x16 reža.
Priključki M.2
Dva izjemno hitra priključka NVMe PCIe 4.0/3.0 M.2.
Zvok
Visokokakovostni zvočni kondenzatorji in zaščita pred šumom za najvišjo kakovost zvoka.
Lan
GIGABYTE Exclusive 8118 Gaming GbE LAN.
HDMI in DVI
Podpora za HDMI in DVI na zadnji strani.
RGB FUSION 2.0
Podpira naslovljive trakove LED in RGB LED.
Inteligentni ventilator
Pametni ventilator 5 je opremljen z več temperaturnimi senzorji, hibridnimi ventilatorskimi glavami s funkcijo FAN STOP.
Q-Flash Plus
Q-Flash Plus vam omogoča posodobitev BIOS-a brez namestitve procesorja, pomnilnika in grafične kartice.
Tehnične specifikacije
- Procesor: AMD Socket AM4
- Čipovski nabor: AMD B550
- Pomnilnik: 4 x reže DDR4 DIMM, do 128 GB
- Grafika: integrirana v procesorjih AMD Ryzen™ tretje generacije z grafiko Radeon™
- Zvok: Realtek Audio CODEC, zvok visoke ločljivosti, 2/4/5.1/7.1-kanalni
- LAN: Realtek GbE LAN (1000 Mbit/100 Mbit)
- USB: 4 x USB 3.2 Gen 1 na zadnji plošči, 2 x USB 3.2 Gen 1 znotraj, 6 x USB 2.0/1.1
- Format: Micro ATX; 24,4 cm x 24,4 cm
Opomba
Podpora za 64-bitni sistem Windows 10. Za podporo za Linux prenesite gonilnik s spletnega mesta proizvajalca čipovja ali s spletnega mesta tretje osebe.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.