GIGABYTE MB Sc AM5 A620M DS3H, AMD A620, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, 1xD-Sub
110,46 €
104,40 €
85,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE A620M DS3H: Zmogljivost in stabilnost
GIGABYTE A620M DS3H je osnovna plošča z visoko zmogljivostjo in vsestranskimi funkcijami. Opremljena je z optimiziranimi komponentami za najboljšo zmogljivost in stabilnost.
Procesor in pomnilnik
Ta matična plošča podpira procesorje AMD Ryzen™ serije 7000 v vtičnici AM5. Na voljo so 4 reže za pomnilnik DDR5 z največjo zmogljivostjo do 192 GB.
Grafika in zvok
Vgrajeni grafični procesor podpira do trikratni zaslon z največjo ločljivostjo 3840x2160@144 Hz za DisplayPort in 4096x2160@60 Hz za HDMI. Realtekov zvočni kodek ponuja visokokakovosten zvok do 7.1 kanalov.
Omrežne in razširitvene reže
Osnovna plošča je opremljena s čipom Realtek GbE LAN za hitro omrežno povezljivost. Na voljo je tudi ena reža PCI Express x16 s podporo PCIe 4.0 in ena reža PCI Express x1 s podporo PCIe 3.0.
Shranjevanje in USB
Za pomnilniške povezave so na voljo en priključek M.2 in štirje priključki SATA 6 Gb/s. Osnovna plošča ponuja tudi več priključkov USB, vključno z enim priključkom USB Type-C s podporo za USB 3.2 Gen 1.
Notranji priključki in BIOS
Na voljo so tudi številni notranji priključki za napajanje, ventilatorje, trakove LED in drugo. BIOS temelji na licenčnem BIOS-u AMI UEFI.
Programska oprema in operacijski sistem
Matična plošča podpira GIGABYTE Control Center in Q-Flash. Združljiva je s 64-bitnimi operacijskimi sistemi Windows 11 in Windows 10.
Dimenzije
Format matične plošče je Micro ATX z dimenzijami 24,4 cm x 24,4 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.