GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610I DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 2xDP, 1xHDMI, 1xVGA, mini-ITX
122,23 €
100,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610I DDR4
EAN: 4719331834562
Splošni opis
Podpora za 12. generacijo procesorjev Intel Core™. Dvokanalni nevolatilni DDR4, 2 DIMM-a. 4 1 1 hibridni digitalni VRM.
Značilnosti
- Intel GbE LAN s programsko opremo cFosSpeed Internet Accelerator
- NVMe PCIe 3.0 x4 M.2
- Visokokakovostni zvočni kondenzatorji in zaščita pred zvočnim šumom
- Pametni ventilator 6 z več temperaturnimi senzorji
- GIGABYTE APP Center, preprost in enostaven za uporabo
- Oblikovanje z upori proti žveplu
Specifikacije procesorja
Vtičnica LGA1700: Podpira 12. generacijo procesorjev Intel Core™, Pentium Gold in Celeron.
Specifikacije pomnilnika
Podpora za pomnilniške module DDR4 3200/3000/2933/2666/2400/2133 MHz. 2 x reži DDR4 DIMM, ki podpirajo do 64 GB sistemskega pomnilnika.
Grafični
Vgrajen grafični procesor - podpora Intel HD Graphics: 1 x vhod D-Sub, 1 x vhod HDMI, 2 x DisplayPort.
Audio
Realtek Audio CODEC. Zvok visoke ločljivosti. 2/4/5.1/7.1-kanalni.
LAN
Intelov čip GbE LAN (1 Gb/s/100 Mb/s).
Razširitvene reže
1 x reža PCI Express x16, ki deluje pri x16.
Repozitorij
Čipovje: 1 x priključek M.2. 4 x priključki SATA 6 Gb/s.
USB
Čipovje: 4 x vrata USB 3.2 Gen 1. 4 x vrata USB 2.0/1.1.
Notranji priključki I/O
1 x 24-pinski glavni napajalni priključek ATX. 1 x 4-pinski napajalni priključek ATX 12V. 1 x glavo ventilatorja CPU.
Priključki na zadnji plošči
1 x PS/2 vrata za tipkovnico/miško. 2 x vrata USB 3.2 Gen 1. 4 x vrata USB 2.0/1.1.
BIOS
1 x 256 Mbit flash. Uporaba licenčnega BIOS-a AMI UEFI.
Edinstvene funkcije
- Podpora za center APP
- Podpora za Q-Flash
- Podpora za Xpress Install
Operacijski sistem
Podpora za 64-bitni operacijski sistem Windows 11. Podpora za Windows 10 64-bit.
Format
Format Mini-ITX; 17,0 cm x 17,0 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.