Gigaset PRO N510 IP Pro

- 35%

simbolična fotografija

Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
Gigaset PRO N510 IP Pro
številka artikla
3821037
OEM
S30852-H2217-R101
Proizvajalec
Gigaset
Točke zvestobe: 21
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 23.5.2024 že pri vas

112,00 €

72,88 €

59,74 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 68,63 €
Na zalogi 4 kos, 23.5.2024 že pri vas

72,88 €

112,00 €

59,74 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Gigaset PRO N510 IP Pro

Zanesljiv in pripravljen na rast

Gigaset N510 IP PRO je osnovna postaja DECT IP za mala in srednje velika podjetja. Združljiva je z večino obstoječih profesionalnih telefonov Gigaset.

Profesionalne funkcije, kot so dostop do spletnega imenika in obveščanje o e-pošti ter brezžična povezljivost, zagotavljajo učinkovitost in svobodo pri vsakdanjem delu.

Združljivost

N510 IP PRO je združljiv z več kot 250 ponudniki storitev VoIP in vsemi običajnimi sistemi PABX.

Samodejna namestitev s sistemom Gigaset za IP PBX zagotavlja hitro in enostavno konfiguracijo.

Zmogljiva osnova za poslovno komunikacijo

Gigaset N510 IP PRO lahko podpira do 6 računov SIP, 6 slušalk in 4 hkratne klice z bogatim naborom funkcij za poslovne komunikacije.

Razširjen brezžični domet

Osnovna postaja N510 IP PRO z do 6 izbirnimi ojačevalniki DECT omogoča razširjeno brezžično pokritost kot del širitve pisarne.

Popolna združljivost

Osnovna postaja je zasnovana tako, da deluje s celotnim naborom slušalk Gigaset Pro in repetitorjev za pokrivanje večje pisarne.

Brezskrbna namestitev

Združljiv je s skoraj vsemi standardnimi telefonskimi omrežji IP s funkcijo oddaljenega upravljanja, ki omogoča hitro aktivacijo in spremembe konfiguracije.

Napredne funkcije

Ponuja dodatne vgrajene komunikacijske funkcije, kot so tristranski konferenčni klici, drugi klic, zadržanje klica in funkcije prenosa.

Kakovost zvoka HD

Podpira napredno zvočno tehnologijo HDSP za čistejšo kakovost zvoka.

Tehnični podatki

  • Telefonski imenik in izbiranje
  • Sprejemanje klicev
  • Integracija računalnika s telefonom (CTI)
  • Glasovna pošta
  • Funkcije IP PBX
  • Funkcije IP PBX Gigaset
  • Strojna oprema
  • Združljivost s PBX IP
  • Oblak / PBX
  • Telefonska centrala ECO in IP PBX (SIP)
  • Posebne značilnosti
  • Zagotavljanje in upravljanje
  • Vmesnik DECT
  • Protokoli IP

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta telefona
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.