GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE

simbolična fotografija

GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE
številka artikla
3490270
OEM
UME3-0640CRR11
Proizvajalec
GoodRAM
0 ocen
Na zalogi 9 kos, v torek že pri vas

12,52 €

10,26 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 12,22 €
Na zalogi 9 kos, v torek že pri vas

12,52 €

10,26 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GOODRAM Flash Disk 64GB UME3, USB 3.0, CARE

Varnost in higiena v enem paketu

Bliskovni pogon GOODRAM UME3 CARE je idealen za tiste, ki želijo zanesljivo shranjevanje podatkov, hkrati pa cenijo higieno in varnost v pisarniškem okolju.

Antibakterijska tehnologija Biomaster

Ohišje bliskovnega pogona vsebuje srebrove ione z baktericidnimi lastnostmi, ki jih zagotavlja tehnologija Biomaster. Ta tehnologija zagotavlja zmanjšanje števila mikroorganizmov na površini bliskovnega pogona za do 99 % v 24 urah.

Velika hitrost in zmogljivost

Bliskovni pogon GOODRAM UME3 CARE ima zmogljivost 64 GB, hitrost branja do 60 MB/s in hitrost pisanja do 20 MB/s, saj so v njem uporabljene visokokakovostne komponente.

Doživljenjska garancija

Tako kot za vse druge bliskovne pogone GOODRAM tudi za UME3 CARE velja doživljenjska garancija proizvajalca.

Izdelano na Poljskem

Vsi bliskovni pogoni GOODRAM so izdelani na Poljskem z visokokakovostnimi komponentami in so podvrženi številnim testom kakovosti.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta: Flash disk USB
  • Kapaciteta: 64 GB
  • Vmesnik: USB 3.0
  • Hitrost branja: do 60 MB/s
  • Hitrost zapisovanja: do 20 MB/s
  • Antibakterijska tehnologija: Biomaster

Vaš zanesljiv partner za shranjevanje in prenos podatkov, ki skrbi za vašo varnost in higieno.

Parametri

Zmogljivost shranjevanja
Različica USB
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.