GoPro Hero 10 Black

- 2%

simbolična fotografija

GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
GoPro Hero 10 Black
številka artikla
31216467
OEM
CHDHX-101-RW
Proizvajalec
GoPro
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 13.5.2024 že pri vas

330,93 €

324,78 €

266,21 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 317,47 €
Na zalogi > 20 kos, 13.5.2024 že pri vas

324,78 €

330,93 €

266,21 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GoPro Hero 10 Black

EAN: 818279027228

Revolucionarna zmogljivost

Poganja ga revolucionarni procesor GP2.

Snema videoposnetke v ločljivosti 5,3K z dvakrat višjo hitrostjo sličic na sekundo za bolj gladke posnetke.

Snema fotografije s 23 MP in zagotavlja boljšo zmogljivost tudi pri šibki svetlobi.

Izboljšana izkušnja pri snemanju videoposnetkov

Ima izjemno velik zaslon za snemanje vlogov.

Funkcija Duration Capture omogoča nastavitev časa snemanja.

Lahka, kompaktna in vodoodporna.

Vrhunska kakovost videoposnetkov

Ustvarja osupljivo gladke videoposnetke z dvakratno hitrostjo sličic na sekundo.

Snemajte v načinu Slo-Mo z ločljivostjo 2,7K.

S programom TimeWarp ustvarite videoposnetke s časovnim zamikom.

Praktične lastnosti

Funkcija HyperSmooth zagotavlja najboljšo možno stabilizacijo videoposnetkov.

Trajanje Snemanje omogoča izbiro časa snemanja.

Funkcija Hindsight zajame do 30 sekund, preden začnete snemati.

Možnosti varnostnega kopiranja

Med polnjenjem samodejno prenesite posnetke v oblak.

Brezžično prenesite neposredno v aplikacijo Quik.

Na voljo je možnost prenosa s kablom USB.

Aplikacija GoPro Quik

Vse svoje posnetke imejte lepo urejene v aplikaciji GoPro Quik.

Enostavno urejajte, obrezujte, prilagajate barve, spreminjajte hitrost videoposnetkov in sinhronizirajte priredbe z glasbo.

Parametri

Vrsta blaga
Vmesnik
Ločljivost videa
Vrsta spominske kartice
Vrsta kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.