LAMAX W7.1 - akcijska kamera
180,11 €
162,47 €
133,17 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX W7.1 - akcijska kamera za vsako priložnost
Želite posneti adrenalinsko norijo ali potovanje v eksotiko? LAMAX W7.1 je tu za vas!
Kakovost 4K za nepozabno doživetje
Pokažite svetu svojo pustolovščino v najboljši kakovosti 4K/30 sličic na sekundo. Stabilizacija MAXsmooth pomiri tudi najbolj divje posnetke.
Brez strahu do globine 12 metrov
Z LAMAX W7.1 se vam ni treba bati skočiti v vodo. Fotoaparat je vodotesen do globine 12 metrov brez ohišja.
Sprednji zaslon za selfije za popolne posnetke
S sprednjim zaslonom za selfije poskrbite, da nihče ne bo ostal zunaj posnetka.
Enostavna uporaba in deljenje
Hitro in intuitivno upravljanje na dotik, ogled posnetkov na 2-palčnem zaslonu LCD in enostavno deljenje prek omrežja Wi-Fi.
Podrobnosti v 4K
Snemajte v podrobni ločljivosti 4K s 30 posnetki na sekundo.
Dva zaslona za boljši nadzor
Zadnji 2-palčni zaslon za upravljanje in sprednji 1,4-palčni zaslon za sestavljanje posnetkov.
Parametri akcijske kamere LAMAX W7.1
- LCD: 2-palčni TFT LCD na dotik, sprednji 1,4-palčni TFT LCD
- Vodotesnost: do 12 m brez vodotesnega ohišja, do 40 m v vodotesnem ohišju
- Ločljivost videa: 4K - 3840 × 2160 pri 30 sličicah na sekundo, 2,7K - 2704 × 1520 pri 30 sličicah na sekundo, 1080p - 1920 × 1080 do 120 sličic na sekundo, 720p - 1280 × 720 do 240 sličic na sekundo
- Format videa: format MP4, stiskanje H.264
- Format fotografije: JPG
- Ločljivost fotografij: do 16 Mpx
- Pomnilnik: micro SD do 128 GB (najmanjša hitrost UHS-I U3)
- Povezljivost: WiFi, micro USB, micro HDMI
- Kapaciteta baterije: 1350 mAh
- Čas delovanja baterije: 120 min (video 1080p)
- Dimenzije: 64 × 42 × 32 mm
- Teža: 127 g
Vsebina paketa
- Akcijska kamera LAMAX W7.1
- Vodotesno ohišje - za uporabo do 40 m
- Baterije
- Samolepilni nosilec 2× - za namestitev na gladke površine (čelada, kapuca)
- Hitro priključevanje - za hitro vstavljanje v držalo
- J-mount - za hitro vgradnjo z dvigom
- Pritrditev na drog - na primer za pritrditev na krmilo
- 3-osni priključek - za montažo v vseh smereh
- 3M nalepke 2× - za ponovno pritrditev samolepilnega nosilca
- Adapter za stativ - za priključitev fotoaparata v ohišje za stativ
- Redukcija za stativ - za pritrditev fotoaparata brez ohišja za dodatke
- Kabel Micro USB - za polnjenje fotoaparata
- Krpa iz mikrovlaken - za čiščenje zaslonov in objektivov
- Navodila in varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.