Govee Flow PRO SMART LED TV in igranje iger - RGBICWW
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Flow PRO SMART LED TV in igre - RGBICWW
Z napravo Govee Flow PRO spremenite svojo izkušnjo gledanja televizije in igranja iger.
Pametna razsvetljava za vrhunsko doživetje
Govee Flow PRO vam ponuja 16 milijonov barv in 12 načinov za popolno vzdušje.
Tehnologija ColorSense
Osvetlitev samodejno prilagodite sliki na zaslonu.
Glasovno upravljanje
Luči lahko brez težav upravljate s Siri, Amazonovo Alexo ali Googlovim pomočnikom.
Univerzalna držala za ustvarjalno uporabo
Prilagodite luči svojim potrebam na televizorju ali v odprtem prostoru.
Življenjska doba do 50.000 ur
Uživajte v dolgotrajni barvni osvetlitvi ozadja z napravo Govee Flow PRO.
12 načinov za popolno svetlobno vzdušje
Izbirate lahko med 12 načini in ustvarite popolno vzdušje za vsako priložnost.
Sinhronizacija luči z glasbo
Štirje glasbeni načini za popolno sinhronizacijo luči z vašo najljubšo glasbo.
Inteligentno upravljanje prek aplikacije
Luči upravljate prek aplikacije Govee Home ali neposredno na nadzorni enoti.
Vsestranska uporaba in razdelitev plošče na barvne segmente
Uporabite možnost za razdelitev plošče na 3 ločene barvne segmente.
Glasovno upravljanje prek Siri, Google Assistant in Alexa
S preprostimi glasovnimi ukazi ustvarite popolno vzdušje.
Tehnični parametri
- Delovna napetost: AC 100-240 V
- Vhod: 12V/1A
- Vhodna moč 24 W
- Povezljivost - WiFi in Bluetooth
- Barvna temperatura 2200-6500K
- Svetlobni tok 400 lumnov
- Barve: RGBICWW
- Dimenzije: 26,6 x 8,4 x 8,4 cm
- Število slikovnih pik kamere: 2 milijona
- Življenjska doba 50.000 ur
- Delovna temperatura: od -10 °C do 45 °C
- Napajanje z omrežnim napajalnikom
Vsebina paketa
- 2x svetlobna palica
- 1x krmilna enota
- 1x fotoaparat
- 1x omrežni napajalnik
- 2x Nosilec za pritrditev na mizo
- 2x Nosilec za pritrditev zaslona
- 8x nalepka iz pene
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.