Govee TV 46-60" SMART LED osvetlitev RGB daljinski upravljalnik

simbolična fotografija

Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
Govee TV 46-60
številka artikla
31069954
OEM
H61790A1
Proizvajalec
Govee
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Govee TV 46-60" SMART LED osvetlitev RGB daljinski upravljalnik

Ključne lastnosti

Upravljanje prek aplikacije Govee Home za iOS in Android

16 milijonov barv in več kot 64 načinov svetlobnih učinkov

Sinhronizirajte luči z glasbo za vrhunsko avdiovizualno doživetje

Lahko se razdeli na več barvnih razdelkov za prilagojen videz

Oblikovanje in namestitev

Namestitev na hrbtno stran televizorjev in monitorjev

Združljiv z diagonalami 46-60 palcev

4 sekcije - 2x 1m in 2x 0,5m

Več kot 64 scenskih načinov

Aplikacija Govee Home ponuja več kot 64 scenskih in dinamičnih načinov za vsako priložnost.

Sinhronizacija z glasbo

Zaradi vgrajenega mikrofona se svetlobne črte brezhibno sinhronizirajo z glasbo ali zvoki iz okolice.

Aplikacija Smart Govee Home

Z aplikacijo Govee Home enostavno upravljajte nastavitve barv in intenzivnosti svetlobe. Aplikacijo lahko brezplačno prenesete v Google Play in AppStore.

Tehnični parametri

  • Vhod: 110-240 V
  • Napajalnik USB 5V/2A
  • Povezava Bluetooth
  • RGB
  • Dolžina: 2x 1m in 2x 0,5m
  • Svetlobni tok 150 lm/m
  • Skupni svetlobni tok 450 lumnov
  • Življenjska doba 50.000 ur
  • Vhodna moč 10 W

Vsebina paketa

  • 1x trak LED
  • Daljinski upravljalnik

Slike izdelka

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta svetlobnega vira
Funkcija
Energetski razred
Napetost (V)
Število kosov v pakiranju
Življenjska doba
Kompatibilnost
Vrsta svetila
Barva svetila
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.