GTR 3 Grey AMAZFIT
147,10 €
120,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametne ure
18-dnevno delovanje baterije, dolgotrajna zmogljivost
Klasična prihodnja oblika z okroglim ohišjem
Uživajte v optimiziranem nadzoru z zmogljivim operacijskim sistemom Zepp OS in podporo aplikacijam
24-urno napredno spremljanje zdravja in poglobljeno spremljanje spanja
Partner za fitnes na višji ravni z več kot 150 športnimi načini
1,39-palčni zaslon Ultra HD AMOLED
Material ohišja iz aluminijeve zlitine
2 gumba
Velikost zaslona 1,39"
Ločljivost 454×454 AMOLED
Okrogel zaslon
PPI 326
Zaslon na dotik 2,5D kaljeno steklo prevleka proti prstnim odtisom
Odpornost na vodo 5 ATM
Mikrofon
Linearni motor
Fizična navigacijska krona
Bluetooth 5.1 BLE
BioTracker 3.0 PPG biometrični senzor (podpora za kisik v krvi, 6 PD 2 LED)
Senzor pospeška / Žiroskop / Geomagnetni senzor / Barometrični višinomer / Senzor svetlobe okolice
GPS / GLONASS / Galileo / BDS / QZSS
Aplikacija Zepp
Podprte naprave Android 7.0 in novejši, iOS 12.0 in novejši
Kapaciteta baterije 450 mAh
Način polnjenja Magnetna podlaga za polnjenje
Čas polnjenja Približno 2 uri
Običajni čas uporabe do 18 dni
Način varčevanja z baterijo do 40 dni
Intenzivna uporaba do 9 dni
Neprekinjena uporaba GPS do 38 ur
Trak
Silikon, hitra sprostitev
Širina 22 mm
Dimenzije zapestja: 155-218 mm
Klasična zaponka
Dimenzije 45,8 × 45,8 × 10,8 mm
Teža 32 g (brez traku) / 49 g (vključno s trakom)
Barve Moonlight Grey
Vsebina paketa
Pametna ura (vključno s standardnim pasom)
Magnetna podlaga za polnjenje
Uporabniški priročnik
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.