Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno

MARATON
- 6%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno
Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno
Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno
Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno
številka artikla
31334375
OEM
HmIP-BDT
Točke zvestobe: 2
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

63,18 €

59,67 €

48,91 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 57,65 €
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

59,67 €

63,18 €

48,91 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Homematic IP aktuator za zatemnitev - vgradnja podometno

Brezkompromisna nemška kakovost za pametni dom

Del sistema pametnega doma Homematic IP

Programirljiv brezžični aktuator za zatemnitev za vgradnjo v steno

230 V omrežno napajanje

Možnost ročnega ali daljinskega upravljanja

Funkcije in uporaba

Upravljanje razsvetljave, žaluzij, rolet ali alarmnega sistema

Možnost dodajanja ustreznih pokrovov za zibelke z okvirjem

Deluje kot stikalo za vklop/izklop, aktivator/deaktivator ali kot stenski dvojni gumb

Prilagodljiva namestitev in široka modularnost uporabe

Vklop, izklop in zatemnitev priključenih svetlobnih tokokrogov

Ročno ali daljinsko upravljanje luči s sistemom Homematic IP

Delovanje sistema

Povezava s centralno enoto Homematic IP

Priročna nastavitev in nadzor sistema pametnega doma

Intuitivna aplikacija za pametni telefon

takojšen odziv na sporočila in opozorila iz sistema

Brezplačen, neomejen oblak za nastavitev in upravljanje sistema

Glasovno upravljanje z Google Assistant in Amazon Alexa

Namestitev in uporaba

Namestitev v standardno podometno škatlo

Brezžična komunikacija za namestitev brez dodatnih kablov

Uporablja se lahko z okvirji in pokrovi drugih blagovnih znamk

Idealno za domove, pisarne, podjetja, zdravstvene ustanove itd.

Vsebina paketa:

  • Aktuator za zatemnitev - vgradna montaža
  • Material za montažo
  • Češka navodila

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.