Homematic IP Preklopni aktuator z merjenjem - 5A, skrita montaža
51,92 €
48,93 €
40,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Preklopni aktuator z merjenjem - 5A, skrita montaža
Homematic IP revolucionarno spreminja pametni dom. Ponuja vam nemško kakovost, celovite rešitve in široko modularnost.
Opis izdelka
Brezžični stikalni pogon z merjenjem za skrito vgradnjo, ki se napaja iz omrežja 230 V, je del sistema pametnega doma Homematic IP.
Uporabite
Naprava lahko deluje kot stikalo/preklopnik, aktivator/deaktivator. Ponuja prilagodljive možnosti vgradnje s široko modularnostjo uporabe.
Funkcije
Omogoča vklop in izklop priključenih svetlobnih tokokrogov, merjenje porabe energije, napetosti, toka in moči.
Delovanje sistema
Povezava preklopnega aktuatorja s centralno enoto omogoča priročno nastavitev in nadzor celovitega sistema pametnega doma Homematic IP prek intuitivne aplikacije.
Edinstvena rešitev
Pri ustvarjanju profilov in scenarijev lahko upoštevate vse svoje potrebe glede varnostnih zahtev stavbe, avtomatizacije, ogrevanja in številnih drugih meril.
Glasovno upravljanje
Sistem pametnega doma Homematic IP podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Googlovim asistentom in Amazonovo Alexo.
Namestitev
Stikalni pogon je nameščen v standardni podometni omarici ali v omarici za površinsko montažo z 230-voltnim omrežnim priključkom.
Široka paleta aplikacij
Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.
Vsebina paketa:
- 1x stikalni aktuator z merjenjem - 5A, skrita montaža
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.