Homematic IP notranja sirena
64,25 €
52,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP notranja sirena
EAN izdelka: 4047976538256
Opis izdelka
Homematic IP revolucionarno spreminja pametni dom. Ponuja nemško kakovost, celovite rešitve in široko modularnost.
Brezžična sirena HmIP-ASIR-2 je zasnovana za notranjo uporabo. Je del sistema pametnega doma Homematic IP.
Lastnosti sirene
Sirena ima zmogljiv generator zvočnega signala 90 dB in par zelo svetlečih rdečih diod LED.
Alarm se lahko sproži, če nekdo vdre v prostor, ki ga nadzoruje senzor gibanja, ali če vdre skozi okno ali vrata, zaščitena s senzorjem za okna in vrata Homematic IP.
V tem primeru bo sirena sprožila alarm, vi pa boste o dogodku obveščeni s potisnimi obvestili iz mobilne aplikacije Homematic IP na vašem pametnem telefonu.
Prikaz stanja sistema
Sirena ima 9 različnih alarmnih tonov, ki jih lahko poljubno konfigurirate glede na alarmni vhod, določen z dodanim elementom pametnega doma Homematic IP.
Akustični signal lahko v aplikaciji Homematic IP deaktivirate in nastavite samo optično signalizacijo. Uporabnik lahko tako izbere ustrezno metodo signalizacije glede na naravo alarma.
Zaščita v primeru sabotaže
Če vsiljivec pride do sirene, kontakt za nedovoljeno poseganje zanesljivo zazna poseganje in sproži alarm. Tudi če je centralna enota sabotirana ali uničena, sirena ostane v načinu alarma.
Delovanje sistema
Brezžična povezava sirene s centralno enoto omogoča priročno nastavitev in nadzor sistema pametnega doma Homematic IP z intuitivno aplikacijo za pametni telefon.
Mobilna aplikacija omogoča takojšnje odzivanje na sporočila in opozorila iz sistema pametnega doma ter povezuje vse naprave Homematic IP prek brezplačnega, neomejenega oblaka.
Komunikacijski protokol Homematic IP
Za varno, stabilno in zanesljivo komunikacijo ima sistem edinstveno radijsko tehnologijo na delovni frekvenci 868,0-869,525 MHz s popolnoma šifrirano komunikacijo AES-128.
Brezžična tehnologija Homematic IP omogoča komunikacijo s komponentami do 400 m na prostem ali v več nadstropjih visoke stavbe.
Glasovno upravljanje
Sistem pametnega doma Homematic IP, katerega del so sirene, podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom in Amazon Alexo.
Enostavna montaža
Brezžična komunikacija in delovanje na baterije omogočata enostavno namestitev brez potrebe po ožičenju. Sireno je mogoče enostavno namestiti skoraj kjer koli v notranjosti stavbe.
Funkcije
- Akustična (90 dB) in optična signalizacija (2x rdeča LED).
- Kontakt za sabotažo.
- Izbira tona in učinka LED, nastavitev trajanja.
- Signalni toni za vklop in izklop varnostnega sistema.
- Brezžična komunikacija prek šifriranega protokola.
- Videz je podoben detektorjem dima.
- Podpora za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant).
- Podpora za storitev Home Connect Plus.
Vsebina paketa
- 1x notranja sirena.
- 1x kombinirana montaža na strop/steno.
- 3x alkalne baterije AA.
- Material za montažo.
- Češka navodila.
Parametri
- Linija: Homematic IP.
- Avtonomna: ne (zahteva centralno enoto HmIP-HAP ali nadzorno enoto HmIP-CCU3).
- Napajanje: 3x 1,5 V LR6/Mignon/AA.
- Poraba toka: največ 300 mA.
- Življenjska doba baterije: 2 leti (običajno).
- Stopnja zaščite: IP20.
- Delovna temperatura: od 5 do 35 °C.
- Dimenzije (v x š): 124 x 45 mm.
- Dimenzije paketa: 184 x 140 x 73 mm.
- Teža: 190 g (vključno z baterijami).
- Teža z embalažo: 349 g.
- Delovne frekvence: 868,0-868,6 MHz, 869,4-869,65 MHz.
- Brezžični domet (na odprtem območju): 250 m.
- Glasnost piezo zvočnika: 90 dB.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.